• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

1dayfly

davylermi

Member
5 okt 2014
219
0
21
Tempting... Ik werk nu nog met een Synology 110j met een 1TB-schijf in, dit lijkt mij een uitstekende upgrade...

Zou wel willen weten of deze verzenden via PostNL (omwille van de staking), staat niet echt op de site beschreven...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Apple TV 4 momenteel op 1DayFly..

Geen flauw idee of het interessant is eerlijk gezegd.. Kodi kan je er allicht niet op spelen
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

mysteryliner

Member
9 okt 2014
591
0
19
Sphinkx zei:
Apple TV 4 momenteel op 1DayFly..

Geen flauw idee of het interessant is eerlijk gezegd.. Kodi kan je er allicht niet op spelen
1f609.png
Apple TV 2 was de laatste waarop developers een toegang hebben gevonden.

ik heb de Apple tv nooit een mediaplayer waardig gevonden. Enkel indien je iets koopt via iTunes, (youtube, video, netflix?) of je hebt iTunes draaien op een desktop (en al je films naar mp4 Omgezet. Maar dan kun je net zo goed kodi Draaien op die desktop en naar je HDMI output kijken.
1f643.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.115
324
113
Bij de 4 is er een appstore he. Daar zijn nu ook apps te vinden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

mysteryliner

Member
9 okt 2014
591
0
19
cool. Dus je kan kodi Daaruit installeren, En daarna .mkv .iso films afspelen?

In dat geval is het eindelijk een goede vooruitgang!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.115
324
113
Yap, als Kodi iets uitbrengt voor de AppleTV 4 wel. Ik weet niet als dat al het geval is want heb er zelf gene om te testen. Maar Plex is er al en VLC ook (of zeer binnenkort)

Goeie vooruitgang in ieder geval!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Nee voorlopig niet

atv en kodi is nooit een goeie match geweest Wil je kodi, dan pak je best geen atv, er zijn veel betere alternatieven !
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Philip

Well-Known Member
18 nov 2014
1.053
90
80
Skank zei:
Nee voorlopig niet

atv en kodi is nooit een goeie match geweest Wil je kodi, dan pak je best geen atv, er zijn veel betere alternatieven !
ATV1 (was eigenlijk een "PC") en Kodi waren ooit een goeie match, latere versies niet.

De ATV4 heeft een App Store, maar Kodi gaat nooit in de App Store terecht komen, voornamelijk doordat Kodi executable add-ons gebruikt (en dat is verboden). Er wordt echter wel aan een ATV4 versie van Kodi gewerkt, die je dan via USB kan installeren. Maar er zullen waarschijnlijk altijd wel beperkingen blijven op de ATV, voornamelijk naar afspeelbare formaten en HD audio toe.

Meer info: http://forum.kodi.tv/showthread.php?tid=238524

Ik gebruik in huis 2 ATV3's eigenlijk enkel voor Airplay (en Netflix, maar dat ga ik wrs op een andere box doen nu). Hier in BE is het eigenlijk maar een zeer beperkte streaming box: enkel iTunes en Netflix en zeer picky over afspeelbare formaten... Oh en ze brengen Apple Music niet meer naar de ATV3, enkel de nieuwe 4, bah...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

mysteryliner

Member
9 okt 2014
591
0
19
Philip zei:
ATV1 (was eigenlijk een "PC") en Kodi waren ooit een goeie match, latere versies niet. De ATV4 heeft een App Store, maar Kodi gaat nooit in de App Store terecht komen, voornamelijk doordat Kodi executable add-ons gebruikt (en dat is verboden). Er wordt echter wel aan een ATV4 versie van Kodi gewerkt, die je dan via USB kan installeren. Maar er zullen waarschijnlijk altijd wel beperkingen blijven op de ATV, voornamelijk naar afspeelbare formaten en HD audio toe.

Meer info: http://forum.kodi.tv/showthread.php?tid=238524

Ik gebruik in huis 2 ATV3's eigenlijk enkel voor Airplay (en Netflix, maar dat ga ik wrs op een andere box doen nu). Hier in BE is het eigenlijk maar een zeer beperkte streaming box: enkel iTunes en Netflix en zeer picky over afspeelbare formaten... Oh en ze brengen Apple Music niet meer naar de ATV3, enkel de nieuwe 4, bah...
had vandaag ook gelezen dat er nooit een versie gaat uitkomen (tenzij een versie waaruit een hele waslijst van functies is gehaald)


Oh en ze brengen Apple Music niet meer naar de ATV3, enkel de nieuwe 4, bah...</strong> <strong> Direct dus een duidelijk signaal dat je voor support niet veel meer moet verwachten van apple indien je zo een ding koopt!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
mysteryliner zei:
cool. Dus je kan kodi Daaruit installeren, En daarna .mkv .iso films afspelen?

In dat geval is het eindelijk een goede vooruitgang!
Nee geen Kodi, wie wil dat nu
assaultrifle.gif
crazy.png


Wel binnenkort Infuse en dan zit je niet meer vast aan MP4 bestanden , zie ook dit blog bericht
 
Laatst bewerkt door een moderator:

mysteryliner

Member
9 okt 2014
591
0
19
ja. Wie wil dat nu!

Dat was toch mijn eerste xbmc speler toen ik een atv 2 pas had!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Opnieuw atv op 1dayfly.. Mss een optie met die infuse app.
 
Laatst bewerkt door een moderator: