• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

België + Nederland moet leren samen werken

Fred1010

New Member
28 mei 2016
1
0
4
België + Nederland moet leren samen werken ...

Slasher Film category:

- België: Slacht Nacht S8N8... Geest van een moorderaar, nog steeds in de mijnen, .... Goed geprobeerd, zou ik zeggen

- Nederland: Woensdag (stomme titel), Woensdag ?? nu echt ?? De Amerikanen gaan: LACHEN , Waarom ???

1) grootste fout: geen karakter opbouwing. Toen er iemand sterft, ik lachte ermee en keek uit, naar het volgende slachtoffer.

Ik noem zo'n films: SO BAD, IT'S GOOD !!!! In funny way ...

Als Nederland + België, écht de Amerkianen wilt laten verschieten, zoals Italiaanse Films van: Dario Argento

Lucio Fulci

De oplossing is: SIMPEL: .... Wij moeten leren samen werken.

DE HELE BENELUX. En laten voelen, dat wij ook meesters kunnen zijn, in films. Samen, kunnen we dat bereiken.

Je gelooft mij misschien niet, maak kijk eens naar deze trailers: .... !!!

Nederland: NecrophoBia: <woltlab-metacode data-name="media" data-attributes="">https://vimeo.com/48603660</woltlab-metacode>

Belgie: Slacht Nacht

Samen geld MIXEN + samen werken (voor onkosten en zo)

BELGIE + NEDERLAND, moet op zijn minst, een film kunnen maken zoals:

NIGHTMARE 1981

https://ww w.youtube.com/watch?v=8yOuBxhWyVk

+ laat een paar : ONTHOOFDINGEN ZIEN Dit geeft extra punten. Zelfs tot in Amerika.

Of laat iets zien van: SEX met LIJKEN. NECRO ... BEL£OOFD: Veel success, zoals: Nekromantic van Duitsland

Belgen + Nederlanders, kunnen nog veel leren, van Italië / Spanje / Duitsers / horrors ... Frankrijk : Martyrs Amerika: Book of the dead //// EVIL DEAD movies

Use SNOW / use RED PAINT + let it flow ... Use beheadings ........

Don't be affraid to show: you're DARMS / ingewanden

People can take more, than you think, lately. Use: NECROFILIA, that always will work, in a HORROR movie.

Make them bloody + beheaded + a little bit of kisses or SEX

It's sick, but these are still: DA BEST: SPLATTER movies, that so much people like ... After centuries ...

--------------------------

Belgium Coast + Dutch Coast movie A Shark or so ?, but use more blood, than in: Carpentis movie ? Show more: HACKED / BITTEN LEGS and stuff. HORROR NUMBER 1

Can we do that ? Yes, if we work together.

Working together = SHAKING the whole WORLD

Here are enough, EDITORS, like me, who can create scary thINGS ...

-------------------------

Grootste probleem is: Wilt Nederland met België samenwerken ????

Doe het : VERDOMD BEIDEN

DEEL DE WINST

Gebruik samen geld: om het nog bloediger te maken en meer re-alistiser.

Wie weet, is de volgende: PRIJS, voor jullie ....

Americanen lachen ons uit !!! Laat ze nu maar eens een goed POEPJE ruiken !!!!!

Dan krijgen wij, als NEDERS , misschien eens een beetje meer respect.

1f60d.png
1f44d.png
1f44d.png
1f60d.png
 
Laatst bewerkt door een moderator: