• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Black Friday / Cyber Monday topic

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
full.png


Het is weer de tijd van het jaar dat we massaal (web)shops afgaan op opzoek naar die pérfecte blackfriday deal.

Handige tools:
https://keepa.com/ amazon price tracker, je ziet op de product pagina hoeveel het de afgelopen tijd koste, geen verassingen!
Tweakers price Watch.
 

luckske

Well-Known Member
13 apr 2014
1.651
47
61
Voor Amazon gebruikte ik altijd https://camelcamelcamel.com/
Kende keepa nog niet.

Wat ik volgens jullie een goede plek voor een mooie OLED deal te scoren? Mijn ouders zijn aan het rond kijken voor iets als een LG OLED65C8
 

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.150
68
58
Waaromgeen witte vrijdag...black friday klinkt zo racistisch...
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Iemand koopjes gedaan? Mijn buit van gisteren;

Amazon.de
2 Hue GU10 spots + Dimmer voor 91.51 euro
Lightstrip basisset 2m + 1m extra voor 53.88

Bol
Shield TV + Remote voor 149 euro
 

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.115
324
113
2x Hue Lightstrip+ en 1m extensie voor 52.90euro.

Die komen achter m'n akoestische panelen ter vervanging van m'n milight Led strips, want ben niet echt van die controller. Mijn Hue lampen kan ik echt mooi sturen vanuit Kodi, terwijl dat voor de Milights veel moeizamer gaat. D
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Jij hebt het nog een euro goedkoper kunnen doen :)

Was al heel tevreden met die korting want normaal ligt de prijs voor die set rond de 80-90 euro.. Ga precies die Hue controller van Kodi eens moeten proberen..
 

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.115
324
113
Jij hebt het nog een euro goedkoper kunnen doen :)

Was al heel tevreden met die korting want normaal ligt de prijs voor die set rond de 80-90 euro.. Ga precies die Hue controller van Kodi eens moeten proberen..
Vreemd, want ik heb ook gewoon op amazon.de besteld. En idd, normale prijs ligt een pak hoger. Zat er al een tijdje aan te denken en voor dit geld kon ik het niet laten gaan.

Ik gebruik de callbacks2 in combinatie met zelf geschreven PHP scriptjes, maar er zijn wel Kodi plugins voor Hue die wss hetzelfde doen.
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Vreemd, want ik heb ook gewoon op amazon.de besteld. En idd, normale prijs ligt een pak hoger. Zat er al een tijdje aan te denken en voor dit geld kon ik het niet laten gaan.

Ik gebruik de callbacks2 in combinatie met zelf geschreven PHP scriptjes, maar er zijn wel Kodi plugins voor Hue die wss hetzelfde doen.

Straks vraagt hij dit ook voor unraid:)
Het lukt mij niet om die php te installeren
 

luckske

Well-Known Member
13 apr 2014
1.651
47
61
Enkele UHD blu-rays. Had in de week winkelmandje volgegooid op amazon.com, maar tegen de tijd dat ik wou kopen was alles al uitverkocht. Uiteindelijk enkele op zavvi.nl gekocht :D
 

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Had in mijn mandje bij Amazone Philips Hue GU10 box staan, bleek deze bij Coolblue aan net dezelfde prijs te staan.
Heb deze voor de gevelverlichting dan maar bij Coolblue besteld :)
 

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.115
324
113
Jij hebt het nog een euro goedkoper kunnen doen :)

Was al heel tevreden met die korting want normaal ligt de prijs voor die set rond de 80-90 euro.. Ga precies die Hue controller van Kodi eens moeten proberen..

Lol, ik zie nu net dat je ook Shield TV gekocht hebt. Ik heb er ook eentje gekocht, maar dan bij Coolblue.

Straks vraagt hij dit ook voor unraid:)
Het lukt mij niet om die php te installeren

Synology scoren in de black friday deals ;-)
Ik ken unraid niet goed, maar je kan waarschijnlijk wel standaard PHP installeren/activeren of gebruik maken van een PHP docker. Of desnoods zelfs een LAMP docker
 
  • Vind ik leuk
Reactions: Sphinkx

jvanhambelgium

Well-Known Member
25 feb 2013
2.675
207
73
Had in mijn mandje bij Amazone Philips Hue GU10 box staan, bleek deze bij Coolblue aan net dezelfde prijs te staan.
Heb deze voor de gevelverlichting dan maar bij Coolblue besteld :)

Aja, die disco-bar LED spot die erin zat ga je dan toch vervangen ;-) Je kreeg haast een epillepsie-aanval als je er lang naar keek :oops::oops::oops::oops:
 

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Niet echt een grote slag geslagen maar wel de dvd box van Entourage gescoord voor 25 euro. Dat kon ik niet laten liggen!
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Dat is altijd de vraag met BF zeker.. Maar sommige zaken zijn echt wel goedkoper. Maar zeker niet alles!
 

krikri

Well-Known Member
3 mei 2015
1.516
158
66
In dat geval denk dat ik altijd de verkeerde dingen koop ;-)