• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Blu Ray kopen

Carrion

Member
26 nov 2014
378
15
23
Wat zijn jullie adressen (online en offline) waar jullie zoal je blu rays kopen? Ik ben vooral op zoek naar blu rays die wel een NL sub hebben maar geen 2-talige covers. Ik heb er echt een hekel aan dat de film titels hier er altijd ook in het Frans op staat. Vandaar mijn vraag :p
 

Philip

Well-Known Member
18 nov 2014
1.053
90
80
- Amazon.co.uk (zeker zijn van Engelse release tov amazon.de), NL subtitle is niet altijd aanwezig (vaak wel)
- Mediamarkt als er promoties zijn, maar is dan gewoonlijk met die irritante 2-talige covers ;)
 

luckske

Well-Known Member
13 apr 2014
1.651
47
61
Ik koop ook nog soms op Zavvi en op Ebay bij The Entertainment Store. Beide zijn UK en hebben geregeld een goede prijs, maar niet van de snelste qua levering!
Af en toe ook bij Amazon.de - dan hebt ge bijna altijd een Duitse cover, maar soms is het verschil echt groot en zoveel geld is een cover mij niet waard en ook met Amazon Prime gratis verzending ;-).
 

Philip

Well-Known Member
18 nov 2014
1.053
90
80
Je hoeft geen Prime te hebben voor gratis verzending, gewoon genoeg meer dan 30 EUR 1 keer bestellen ;-)