• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

DVD's en Blu-Rays, wat is de gangbare prijs?

Road Rebel

Member
21 apr 2015
253
0
19
Mijn collectie DVD's en Blu-Rays wens ik te verkopen, wat is de gangbare prijs voor dvd's en BluRays die 1x afgespeeld werden?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
nada houden hetgeen je er nog voor krijgt...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Meer dan 5 a 10 € zou ik er persoonlijk niet aangeven...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ilstino

Member
9 jul 2015
735
0
19
hangt van het release jaar af , houd er rekening mee dat er al veel films van 2014 en zelfs 2015 in de mediamarkt nieuw aan 5€ staan , dus denk helaas eerder dat je tussen de 2 en de 4 € kan vragen per film dvd's zou ik zelfs maar 1€ vragen wil je er echt vanaf geraken , ikzelf heb klein jaar geleden mijn dvd's allemaal weggedaan voor 125€ dit waren er 230 , voor 150€ kreeg ik zelfs nog geen reactie
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Road Rebel

Member
21 apr 2015
253
0
19
Thnx voor de reacties mannen!

Ik ben begonnen met de DVD (boxen) te verkopen via 2dehands, daar denk ik nog het meest voor te krijgen (sinds gisteren jurassic park/ Friends/ Buffy/Angel/ LOTR al kunnen verkopen voor 130euro, dus 15-50euro/box). Benieuwd hoeveel ik nog zal krijgen voor klassiekers zoals godfather/star wars/harry potter/... Films ben ik nu aan het inscannen en ik zal ze per genre en per 10films aanbieden voor 15euro ofzo. Ik zal de Blurays eerst hier posten zodat leden van home-theater een eerste keus krijgen voor schijven die ze graag willen. Dvd's is voor ons denk ik een stuk minder interessanter dan BR (tenzij een van jullie nu zo graag sex & the city of Desperate Housewives aan zijn echtgeno(o)t(e) cadeau wou doen?
1f606.png
)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ilstino

Member
9 jul 2015
735
0
19
je mag je lijst met br altijd doorsturen via pm
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
'k hou me ook altijd aanbevolen voor een lijstje.

Nu verkoopprijs is altijd beetje wikken en wegen, voor gangbare films zal je niet veel vangen. Maar voor DVD's en BR's in niche markten waar echte liefhebbers zich in begeven worden wel vaker deftige bedragen betaald, zelfs soms meer dan wat de nieuwprijs was. Kan er in mijn kasten wel een paar aanduiden die zonder dralen een nette prijs zouden opbrengen ... maar ze blijven nog even staan, lang zelfs als het aan mij ligt
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

luckske

Well-Known Member
13 apr 2014
1.651
47
61
Hier ook interesse in een lijstje BDs!
1f606.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
méh, maak een topic aan, kan iedereen het lijstje zien
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Road Rebel

Member
21 apr 2015
253
0
19
Ik heb een eerste selectie aan Blu-Rays gemaakt, die vind je >hier< terug.
 
Laatst bewerkt door een moderator: