• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Dylan hier!

Dylan

New Member
31 aug 2014
14
0
4
Hoi allemaal!

Ik zal me eerst even voorstellen voor ik op het forum begin te lullen.
1f606.png
Ik ben dus Dylan</strong>, 19jaar en van Oost-Vlaanderen.

Ik ben student en woon nog bij men ouders in. Buiten het feit dat ik dan ook totaal geen plek heb om fancy stuff neer te zetten of te gaan kopen, vind ik het enorm interessant om te zien hoe mensen hier op het forum van een lege ruimte een fantastisch mooie HT bouwen! Ook ben ik vrij verslaafd aan het kijken van films en series.

Ik heb zelf een goedkope TV (nou ook weer niet het kleinste ding), laptop, een setje speakers met subwoofer van +-150euro (speelgoed voor jullie haha) en een Macbook. Dit is dus eigenlijk momenteel mijn setup. Wanneer ik een vrije dag heb (bv vandaag omdat de bussen staken....) kijk ik men films op de TV die met een HDMI verbonden is aan de laptop. (Ook verbonden met setje speakers met subwoofer). Wanneer iedereen al slaapt kijk ik meestal men films/series op men Macbook. Klein scherm maar echt topkwaliteit met dat retinascherm vind ik. (Of ik ben gewoon nog niets gewoon! Ha)

Swat, ondanks dat ik geen ultieme HT heb hoop ik toch welkom te zijn op dit forum!
1f606.png


<strong>Foto'tje (Gsm-kwaliteit):

lol.png

Groetjesss
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.115
324
113
Welkom Dylan!

Zo keek ik ook films en series toen ik nog thuis woonde en in het begin dat ik alleen woonde
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Hi Dylan, uiteraard van harte welkom op ons Vlaamse forum
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Welkom! Ik denk dat iedereen hier klein begonnen is... en thumbs up voor het gebruik van de tags!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Dylan

New Member
31 aug 2014
14
0
4
broodro0ster" data-link="https://home-theater.be/topic/1405-dylan-hier/?postID=35472#post35472"> Welkom Dylan! Zo keek ik ook films en series toen ik nog thuis woonde en in het begin dat ik alleen woonde [img]https://home-theater.be/wcf/images/smilies/emojione/263a.png[/img] </woltlab-quote> Aha! Tof om te weten! [img]https://home-theater.be/wcf/images/smilies/emojione/1f606.png[/img] En dankje! [QUOTE="Skank" data-link="https://home-theater.be/topic/1405-dylan-hier/?postID=35473#post35473"> Welkom </woltlab-quote> Dankjewel! <woltlab-quote data-author="Joske007 zei:
Hi Dylan, uiteraard van harte welkom op ons Vlaamse forum
263a.png
Heel erg bedankt!
263a.png

<woltlab-quote data-author="demon"] Welkom! Ik denk dat iedereen hier klein begonnen is... en thumbs up voor het gebruik van de tags! [/QUOTE] Hehe thanks!
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

luckske

Well-Known Member
13 apr 2014
1.651
47
61
Welkom Dylan!

Ook hier klein begonnen met een Logitech setje en gewoon op de computer kijken
1f606.png


Heb je eigenlijk led strips achter je TV geplaatst?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Dylan

New Member
31 aug 2014
14
0
4
luckske zei:
Welkom Dylan!

Ook hier klein begonnen met een Logitech setje en gewoon op de computer kijken
1f606.png


Heb je eigenlijk led strips achter je TV geplaatst?
Haha toftof!
1f606.png
En ja, op de foto lijkt het wat raar maar het zijn idd. ledstrips. Eig. gebruik ik ze niet meer zo vaak, om de 1 of andere reden leiden ze mij steeds af van de film
1f61b.png
Maar in het begin vond ik het wel gezellig!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Philip

Well-Known Member
18 nov 2014
1.053
90
80
Hoi, welkom! We zijn allemaal klein begonnen joh :). Toen ik op kot zat was het gewoon laptop op een Logitech setje. Ik vind dat jij er nog goed vanaf bent nu
1f606.png
.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Dylan

New Member
31 aug 2014
14
0
4
Philip zei:
Hoi, welkom! We zijn allemaal klein begonnen joh :). Toen ik op kot zat was het gewoon laptop op een Logitech setje. Ik vind dat jij er nog goed vanaf bent nu
1f606.png
.
Hehe blij dat te horen! Bedankt!
1f606.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Xenomorph

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
2.067
89
53
Welcome Young Padawan,

The dark side of the HT-Force is strong...be careful or it will consume you
263a.png


soit! Welkom!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Dylan

New Member
31 aug 2014
14
0
4
Xenomorph zei:
Welcome Young Padawan,

The dark side of the HT-Force is strong...be careful or it will consume you
263a.png


soit! Welkom!
Hahaha zalig! Star Wars fan I guess?
1f61b.png
Anyway,

Thanks!
1f606.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ilstino

Member
9 jul 2015
735
0
19
welkom ,

het leukste aan de ht hobby is om je set te zien uitbreiden en telkens meer te kunnen genieten van de hobby , een klein jaartje geleden had ik enkel een simpele tv in de woonkamer met een 2.1 setje

is vrij snel naar soort dedicated ruimte gegaan van al iets hogere kwaliteit , als je een beetje uitkijkt en geen schrik hebt van 2de hands modellen of einde reeks kan je vrij snel naar een hoger niveau gaan met toch een bescheiden budget .

zoals ik al zei de opbouw en zoektocht is bijna even leuk als het genieten van de hobby zelf
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Dylan

New Member
31 aug 2014
14
0
4
ilstino zei:
welkom ,

het leukste aan de ht hobby is om je set te zien uitbreiden en telkens meer te kunnen genieten van de hobby , een klein jaartje geleden had ik enkel een simpele tv in de woonkamer met een 2.1 setje

is vrij snel naar soort dedicated ruimte gegaan van al iets hogere kwaliteit , als je een beetje uitkijkt en geen schrik hebt van 2de hands modellen of einde reeks kan je vrij snel naar een hoger niveau gaan met toch een bescheiden budget .

zoals ik al zei de opbouw en zoektocht is bijna even leuk als het genieten van de hobby zelf
Jep kan me wel voorstellen dat het fijn is 1 voor 1 op te bouwen naar een ultieme HT!
1f606.png
Thanks!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Squeek

Member
11 nov 2013
108
0
19
Yup, gewoon blijven lezen en opzoeken etc. Zo raak je gewend met alle types van merken en leer je het goede van het slechte wel te scheiden. Tweedehands is er tegenwoordig echt veel interessants te kopen vind ik. Vooral van echt ht liefhebbers zoals hier op het forum, die spullen zijn meestal wel degelijk onderhouden.

Anyways, ben benieuwd hoe jou ht uitgroeid de komende jaren, maar voornaamste is genieten van wat je hebt! Have fun.

Van waar uit oost vlaanderen ben je?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Dylan

New Member
31 aug 2014
14
0
4
Squeek zei:
Yup, gewoon blijven lezen en opzoeken etc. Zo raak je gewend met alle types van merken en leer je het goede van het slechte wel te scheiden. Tweedehands is er tegenwoordig echt veel interessants te kopen vind ik. Vooral van echt ht liefhebbers zoals hier op het forum, die spullen zijn meestal wel degelijk onderhouden.

Anyways, ben benieuwd hoe jou ht uitgroeid de komende jaren, maar voornaamste is genieten van wat je hebt! Have fun.

Van waar uit oost vlaanderen ben je?
Jup, ga ik doen. Vind het allemaal erg interessant om te zien en te lezen! Dankje!

Ik ben btw van regio Ninove. (Dichtbij Aalst)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ilstino

Member
9 jul 2015
735
0
19
moest je intresse hebben , het laatste weekend van oktober is het home cinema happening in mechelen , kan je daar eens gaan zien wat er allemaal mogelijk is , verschillende projectors bekijken , receivers , speakers en versterkers beluisteren , is een leuke beleving

http://www.homecinemahappening.be/
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Dylan

New Member
31 aug 2014
14
0
4
ilstino zei:
moest je intresse hebben , het laatste weekend van oktober is het home cinema happening in mechelen , kan je daar eens gaan zien wat er allemaal mogelijk is , verschillende projectors bekijken , receivers , speakers en versterkers beluisteren , is een leuke beleving

http://www.homecinemahappening.be/
Owwwww bedankt man! Zou best wel eens kunnen dat ik er naartoe ga dan
1f606.png
Heb zo de foto's eens bekeken van vorige jaren en ziet er echt tof uit!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Dylan zei:
Owwwww bedankt man! Zou best wel eens kunnen dat ik er naartoe ga dan
1f606.png
Heb zo de foto's eens bekeken van vorige jaren en ziet er echt tof uit!
Be warned !!!!! Je loopt nu al zot
263a.png


Kwijlen kwijlen en nog eens kwijlen ginder Maar zo weet je wel direct waar je naartoe kan, stap voor stap Pas op vh virus !
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.298
123
73
Ha cool, nog iëne van Ninof hier
263a.png
Welgekomen Dylan !
 
Laatst bewerkt door een moderator: