• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Dylan hier!

Dylan

New Member
31 aug 2014
14
0
4
Hoi allemaal!

Ik zal me eerst even voorstellen voor ik op het forum begin te lullen.
1f606.png
Ik ben dus Dylan</strong>, 19jaar en van Oost-Vlaanderen.

Ik ben student en woon nog bij men ouders in. Buiten het feit dat ik dan ook totaal geen plek heb om fancy stuff neer te zetten of te gaan kopen, vind ik het enorm interessant om te zien hoe mensen hier op het forum van een lege ruimte een fantastisch mooie HT bouwen! Ook ben ik vrij verslaafd aan het kijken van films en series.

Ik heb zelf een goedkope TV (nou ook weer niet het kleinste ding), laptop, een setje speakers met subwoofer van +-150euro (speelgoed voor jullie haha) en een Macbook. Dit is dus eigenlijk momenteel mijn setup. Wanneer ik een vrije dag heb (bv vandaag omdat de bussen staken....) kijk ik men films op de TV die met een HDMI verbonden is aan de laptop. (Ook verbonden met setje speakers met subwoofer). Wanneer iedereen al slaapt kijk ik meestal men films/series op men Macbook. Klein scherm maar echt topkwaliteit met dat retinascherm vind ik. (Of ik ben gewoon nog niets gewoon! Ha)

Swat, ondanks dat ik geen ultieme HT heb hoop ik toch welkom te zijn op dit forum!
1f606.png


<strong>Foto'tje (Gsm-kwaliteit):

lol.png

Groetjesss
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.115
324
113
Welkom Dylan!

Zo keek ik ook films en series toen ik nog thuis woonde en in het begin dat ik alleen woonde
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Hi Dylan, uiteraard van harte welkom op ons Vlaamse forum
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79