• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Een filmliefhebber erbij...

Road Rebel

Member
21 apr 2015
253
0
19
Goedemiddag!

Mijn naam is Pierre-Alexandre. 30 jaar en woonachtig in het zuiden van de Vlaamse Ardennen. Met een voorliefde voor de betere (en mindere) film lijkt dit forum een mooie virtuele hangplek en gezien het hoge creatieve gehalte van de Vlaamse zenders stijgt het aandeel series in de dagelijkse televisuele ontspanning.

Met een eigen huis hoop ik in 2015-2016 eindelijk mijn eerste stappen in het echte home theater te kunnen zetten.

Niet geschoten is altijd mis, aarzel dus niet vragen te stellen!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Welkom! Hoe heb je ons gevonden?
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Road Rebel

Member
21 apr 2015
253
0
19
Ik ben een paar weken geleden op een google-resultaat home-theater.be gevallen. Waarschijnlijk omdat ik een zoekopdracht deed over de nieuwe installatie van Skank en de vorderingen ervan. Of mogelijks was het via een link op het htforum?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
Super meer an welkom! Heb je een kamer over in het nieuwe huis? Wanneer verhuis je?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Hi Pierre-Alexandre,

Van harte welkom op ons Vlaams forum. Graag wilde ik weten welke set je op dit moment hebt?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

davylermi

Member
5 okt 2014
219
0
21
Welkom, vanwaar ergens in de Vlaamse Ardennen als ik zo onbeleefd mag zijn? In woon in Herzele dus ver van mij kan je niet echt wonen...?
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Welkom makker
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Xenomorph

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
2.067
89
53
Welcome to the Pleasure Dome!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Road Rebel

Member
21 apr 2015
253
0
19
Wat een enthousiaste verwelkoming!

Ik woon nu ten zuiden van de Kluisberg, we wachten op de bouwvergunning in Flobecq. Niet zo ver van Herzele, maar toch al een mooie fietstocht
1f604.png


Mijn huidige set:

Pioneer 4280 iNuc 2820 met OpenPlex + squeezelite Oppo 105D Lin 5100 Piega premium 3-center-ts5 BK xls300/PR

In het nieuwe huis twijfel ik nog om enkel stereo in de woonkamer te plaatsen en een HT op zolder of HT in de woonkamer te integreren. Dat laatste is moeilijker, echter dan gebruik je het ook elke dag! Ik zal tzt hier een topic voor openen, dan kan iedereen zijn mening erover los gooien want ik weet het niet.

Projectie is sowieso aan de orde, voor object based audio kijk ik even de kat uit de boom.
1f44d.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Als je de kans hebt zou ik zeker voor aparte ruimte gaan!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Road Rebel

Member
21 apr 2015
253
0
19
Ja ik snap de voordelen maar al te goed, alleen is dat dan op zolder. Dan ga je niet zomaar series gaan bekijken, en dan ben je verplicht in een "donker hok", ook de akoestiek zou enorm aangepakt moeten worden omdat de kinderkamer(s) eronder zit(ten)... keuzes!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Of je nu de Ht in de living of zolder voorziet, in beide ruimten zal je met een wat hoger volume naar de kinderkamer overlast bezorgen. Het voordeel is dat je op zolder meer vrijheid hebt kwa plaatsing, inrichting, aankleding, akoestiek en nog zoveel meer.... Ik kijk en luister nu met mijn HT op zolder veel meer dan ooit voorheen in de leefruimte het geval was en dit nu in alle rust
1f606.png
RELAXED
1f606.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Joske007 zei:
Of je nu de Ht in de living of zolder voorziet, in beide ruimten zal je met een wat hoger volume naar de kinderkamer overlast bezorgen.

Het voordeel is dat je op zolder meer vrijheid hebt kwa plaatsing, inrichting, aankleding, akoestiek en nog zoveel meer.... Ik kijk en luister nu met mijn HT op zolder veel meer dan ooit voorheen in de leefruimte het geval was en dit nu in alle rust
1f606.png
RELAXED
1f606.png
Amen!
 
Laatst bewerkt door een moderator: