• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Even voorstellen..

erikstam

Member
9 jan 2015
2
0
9
Noord Holland
Hallo allen,

Mijn naam is Erik en ik woon in Schagen, een stadje in het noord-westen van Nederland. Via via (Ik denk uiteindelijk via een zoekopdracht op Atmos) kwam ik een maand of wat geleden hier op het forum terecht en heb vooral veel gelezen.

Ik heb in het verleden een beetje aan Home Cinema gedaan. Dat begon met een paar JBL zuilen en een Sony 32" Triniton TV. Later kocht ik een Sanyo PLV-Z1 projector en mijn eerste "thuis bioscoop" was een feit. Na het kopen van mijn allereerste huis is het hele home cinema gebeuren op een laag pitje komen te staan. Sterker nog, ik heb de boel toen verkocht en tot op de dag van vandaag ben ik er niet meer serieus mee bezig geweest (ander prioriteiten).

Nu begint het de laatste paar werken toch weer een beetje te kriebelen. Een dedicated ruimte hebben we helaas niet in onze huidige woning. In onze slaapkamer hangt een TX-P50VT50 (geen TV in de woonkamer) waar ik nu mijn films op kijk. Ik heb een een luidspreker set ( Boston Acoustics 5.1 XXS) en een Onkyo TX-SR608 versterker, alleen nog niet aangesloten('t is allemaal wel op elkaar aangesloten geweest, in een andere kamer, maar sinds de geboorte van onze zoon Merlijn is deze kamer helaas niet meer beschikbaar).

Ik heb een NAS (FreeNAS) met daarop een aantal films / muziek en foto's welke ik stream via Plex Media Server naar mijn Apple TV 3 (via Plex connect). Verder heb ik een abonnement op Netflix.

Mijn korte termijn wens is mijn slaapkamer subtiel te voorzien van de BA 5.1 XXS en de Onkyo versterker, aangevuld met twee knappe fronts. (Ik zit er zelfs nog aan te denken om er gelijk 7.2 van te maken, ik heb ook nog een JBL Digital 10 liggen).

Lange termijn wens is toch een dedicated HT, maar daarvoor moet ik eerst verhuizen, wat nog niet echt in de planning staat
263a.png
.

Tot nu toe bevalt het forum me prima!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Hoi Erik. Welkom hoor! Leuk dat je de weg gevonden hebt. Bij vragen of nieuwtjes, vuur je die gewoon af !
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

luckske

Well-Known Member
13 apr 2014
1.651
47
61
Welkom Erik!

Misschien zijn wel een paar mooie BA A250 of A360 zuilen een mooie aanvulling voor je huidig BA systeem!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Hi Erik, Blij te lezen dat je de weg naar ons Vlaams forum hebt gevonden en uiteraard ook hier van harte welkom.
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Welkom op ons leuke en gezellige forum!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

erikstam

Member
9 jan 2015
2
0
9
Noord Holland
Ik ben helaas nog steeds niet van huis gewisseld, maar heb ondertussen wel wat veranderd. Via een mooie aanbieding heb ik 7 SVS Prime Satelites gekocht en tweedehands een SVS PB-2000. Momenteel heb ik een 3.1 opstelling in gebruik en het zou zo maar zijn dat we binnen nu en een maand of drie een ander huis aankopen (en het huidige huis verkopen). De wil is er absoluut, nu het geschikte huis nog vinden. Uiteindelijke doel: een eigen Home Theater met 7.1.4.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
erikstam zei:
Uiteindelijke doel: een eigen Home Theater met 7.1.4.
We kijken alvast uit naar de toekomstige showcase
1f60e.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:
D

Deleted member 69

Guest
succes in je zoektocht naar jullie ideale huis
Dat is niet altijd zo gemakkelijk.
Als je het niet in Nederland kan vinden, je kan altijd Vlaanderen proberen
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator: