• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Even voorstellen

SwinnenJ

Member
30 jan 2020
24
7
14
38
Schaffen
Hallo allemaal.
Ik ben Jelle 34 jaar samenwonend te Rillaar in Belgie.
Ben werkend als body worker / lasser.

Ben altijd al een grote fan geweest van home cinéma, heb al verschillende straatjes ingeslagen om men zin te vinden maar was vaak te vergeefs, nu begint het voor mij een beetje vorm te krijgen op een paar zaken na maar ik mag zeker niet klagen!

Onlangs heb ik men spaarvarken eens wat lichter gemaakt en mezelf een voorlopige 5.1 aangeschaft die ik laterdoor eens er een nieuwe woonst is wil uitbreiden naar 7.1.2 of hoger 😎

Mijn voorlopige opstelling is
-klipsch RF63
-klipsch RC64
-klipsch R15m
-klipsch R10SW
-audioquest bekabeling
-pioneer vsx-ax4asi
-TV LG 43inch

Laatste 2 toestellen zijn +10 jaar oud die gaan als eerste vervangen worden als de mogelijkheid er toe leent omdat de versterker geen dolby atmos ondersteunt en de tv relatief klein is 🙄

Nu ben ik wel blij dit forum gevonden te hebben en hier ook weer wat ga bijleren en ontdekken 👌

Greetz Jelle
 
  • Vind ik leuk
Reactions: krikri and Sphinkx

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Welkom Jelle!
Stap voor stap, alles komt wel ;)
Wij groeien ook nog steeds (sommige krimpen ook)
 
  • Vind ik leuk
Reactions: SwinnenJ

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.115
324
113
Welkom Jelle! Dat is al een mooie set die je hebt. Er zitten hier trouwens nog enkele klipsch liefhebbers.
 
  • Vind ik leuk
Reactions: SwinnenJ

SwinnenJ

Member
30 jan 2020
24
7
14
38
Schaffen
Thx 👍🤘 ja eens ik het gehoord stond klipsch bovenaan men lijstje, nu voor de rest nog wat voor doorsparen en dan ben ik helemaal happy 😜🤣
 

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.912
242
73
Welkom 🥳

Ik heb vroeger nog een Pioneer vsx-ax2asi gehad, daarna naar Arcam overgestapt, een wereld van verschil. Misschien is het wel goed moment om over te stappen naar een Arcam AVR390 aangezien er serieuze kortingen zijn.
 
Laatst bewerkt:
  • Vind ik leuk
Reactions: SwinnenJ

krikri

Well-Known Member
3 mei 2015
1.516
158
66
Welkom...

Ik ken iemand die op dit moment z’n vingers al aan het aflikken is... zal wel vanzelf uit z’n doosje komen :).
In ieder geval is er veel keuze .... heb je bepaalde voorwaarden of voorkeuren? Wat is je budget...

m.b.t. een mogelijk nieuwe tv heeft de volgende site me goed kunnen helpen met m’n keuze... https://www.rtings.com/tv
 
  • Vind ik leuk
Reactions: SwinnenJ

SwinnenJ

Member
30 jan 2020
24
7
14
38
Schaffen
Welkom 🥳

Ik heb vroeger nog een Pioneer vsx-ax2asi gehad, daarna naar Arcam overgestapt, een wereld van verschil. Misschien is het wel goed moment om over te stappen naar een Arcam AVR390 aangezien er serieuze kortingen zijn.
Die raad ga ik zeker in optie nemen 👌
 

SwinnenJ

Member
30 jan 2020
24
7
14
38
Schaffen
Welkom...

Ik ken iemand die op dit moment z’n vingers al aan het aflikken is... zal wel vanzelf uit z’n doosje komen :).
In ieder geval is er veel keuze .... heb je bepaalde voorwaarden of voorkeuren? Wat is je budget...

m.b.t. een mogelijk nieuwe tv heeft de volgende site me goed kunnen helpen met m’n keuze... https://www.rtings.com/tv

Ik doe alles rustig aan omdat ik samen met men vriendin aan het uitkijken ben om een huis aan te kopen, verder van budget kijk ik een tv ongeveer 2000 euro budget en versterker ook iets in die zin, of ik moest iets op de kop kunnen tikken natuurlijk, zijn er nog andere zaken die daar baat bij hebben natuurlijk 😜🎉
 

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Welkom, leuk om te zien dat we er weer een nieuwe liefhebber bij hebben!
 
  • Vind ik leuk
Reactions: SwinnenJ

krikri

Well-Known Member
3 mei 2015
1.516
158
66
Dan zou ik toch een Arcam 390 nemen, is bijna 1000 euro goedkoper en nagenoeg hetzelfde. Die 1000 euro die je je daarmee uitspaart kan je beter investeren in een mooiere of grotere tv.. je zal daar volgens mij meer plezier aan beleven...
 

krikri

Well-Known Member
3 mei 2015
1.516
158
66
Of je neemt een denon, marantz of Yamaha dan heb je meer vermogen en features voor dezelfde prijs. Met een budget van 1600 euro kom je al een heel eind ver...
 
  • Vind ik leuk
Reactions: SwinnenJ

SwinnenJ

Member
30 jan 2020
24
7
14
38
Schaffen
Of je neemt een denon, marantz of Yamaha dan heb je meer vermogen en features voor dezelfde prijs. Met een budget van 1600 euro kom je al een heel eind ver...
Dank je voor de tip, hou momenteel de meeste wegen open zowel nieuw als 2de hands, arcam hoor je niets anders dan zeer goede commentaar, anthem als gelijke, ze zouden zowel stereo als surround goed moeten zijn. Maar ik heb tijd en overhaast ga ik niet meer te werk.
Groeten