• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Facebookgroep verkoop/aankoop

Status
Niet open voor verdere reacties.

bullitt

Member
5 dec 2014
55
0
9
Beste leden,

via deze weg promoot ik de groep op Facebook die uitsluitend voor aan- en verkoop van audio/video voor home theatre (en andere opstellingen) dient. Dit is een erg directe en snelle manier van zoeken of te koop aanbieden van HT-materiaal, daar Facebook hoogstwaarschijnlijk het meest gebruikte medium is. Ik heb dit idee gekregen via een soortgelijke groep, waar ik lid van ben, waar fiets(onderdelen) verkocht worden (mtb, koersfiets, wielen, ea onderdelen). Dit is erg populair (11 000+ leden). Ik ben van mening dat er zeker en vast een ruim publiek is die iets soortgelijks zou kunnen/willen gebruiken, maar dan voor home theatre-opstelling en dergelijke. Vandaar dit initiatief.

Ik wil hiermee niet het nut of doel van dit forum over het hoofd springen, enkel maar een extra medium voor het verkopen/aankopen van HT-materiaal aanbieden. Bij deze, allen welgekomen: opmerking: iedereen die lid wordt, gaat automatisch akkoord met de regels van de groep.

mvg en hopelijk tot in de groep!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
Misschien had je dit beter eens et het bestuur hier besproken...? Leuk en goed idee wel
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Het is een leuk idee hoor, maar wij gaan daar geen actieve reclame voor maken omdat we het als forum al moeilijk genoeg hebben dankzij facebook en we dan even goed de verkoopsectie kunnen opdoekken.

Nu, je mag de link gerust in jou onderschrift plaatsen indien je dit wenst, maar niet in verkoop/gezocht topics actief gaan linken naar de groep :).
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.