• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Foto's van gsm halen

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Mn gsm nexus 5 staat vol met fotos
Voor we op reis gaan wou ik deze echter leeg maken.
Wat blijkt nu, is dat het mij niet meer lukt

Geconnecteerd via usb met pc
gekozen voor data overdracht
Dan kan ik mn telefoon zien in mn verkenner, klik ik door naar de interne opslag, map DCIM
Maar deze blijkt leeg te zijn !!!
Moet ik daar normaal geen camera zien?

Verborgen items worden weergegeven..
Hoe verplaats ik die fotos nu van mn telefoon nr pc waarbij deze op de telefoon verwijderd zijn?
 

jvanhambelgium

Well-Known Member
25 feb 2013
2.675
207
73
Je heb er dus zeker geen extern SD-kaartje insteken en je weet zeker dat je foto app naar de DCIM folder schrijft ? Als die folder inderdaad leeg lijkt te zijn .... dan ziet dat er niet goed uit .... Heb je iets van CloudSync, backup oid ?
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Je heb er dus zeker geen extern SD-kaartje insteken en je weet zeker dat je foto app naar de DCIM folder schrijft ? Als die folder inderdaad leeg lijkt te zijn .... dan ziet dat er niet goed uit .... Heb je iets van CloudSync, backup oid ?

Klopt ja
nope geen backup

Ondertussen heb ik het wel opgelost via een omweg
Namelijk via file explorer op mn gsm, de fotos verplaatst naar een map die ik wel zag

ondertussen alles overgezet
Maar ik blijf het wel raar vinden
 

jvanhambelgium

Well-Known Member
25 feb 2013
2.675
207
73
Klopt ja
nope geen backup

Ondertussen heb ik het wel opgelost via een omweg
Namelijk via file explorer op mn gsm, de fotos verplaatst naar een map die ik wel zag

ondertussen alles overgezet
Maar ik blijf het wel raar vinden

Inderdaad, de DCIM folder moet gewoon zichtbaar zijn als je een USB-koppeling maakt met een PC.
Mah bon, al goed dat er niets effectief verdwenen is oid...