• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Gezocht: On Ear hoofdtelefoon met Noise-cancelling.

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
djaxx zei:
is deze een draadloos model dat je gebruikt? Zou enerzijds graag draadloos hebben maar weet niet eens of zoiets zou werken op een sr7008, nog niet in verdiept.
Zowel de Böse QuietComfort 24 als de PSB M4U 2 zijn beiden bedraad hoofdtelefoons en tevens vrij zuinig in batterijgebruik. Geen idee hoe dit dan weer zit met de draadloze varianten?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Gebruik je hemook in je HT? Zoja, gebruik je dan een extra kabel om meer lengte te hebben?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Omdat ik niemand stoor of geen invloeden van buitenaf heb, heb ik in de Relaxed Room eigenlijk nog nooit een hoofdtelefoon opgezet.

Ook is de stereobeleving met een hoofdtelefoon geheel anders dan wanneer ik hier in de HT luister. Maw geef mij maar de diepte, het 3D gevoel en de trukken met faseverschuiving in de muziek via mijn stereoset
1f606.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Seagull

Active Member
18 dec 2016
140
7
28
djaxx zei:
is deze een draadloos model dat je gebruikt? Zou enerzijds graag draadloos hebben maar weet niet eens of zoiets zou werken op een sr7008, nog niet in verdiept.
Dan heb je een Bluetooth Transmitter nodig zoals deze.
61ob70861ML._SL1500_.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator: