• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Google home

Google home in huis?

  • Yes! Hoe sneller hoe liever!

    Stemmen: 2 11,1%
  • No way! Ik hoef geen afluisterapparatuur in mijn living

    Stemmen: 6 33,3%
  • Misschien

    Stemmen: 2 11,1%
  • Heb ik reeds !

    Stemmen: 4 22,2%
  • Liever andere fabrikant.

    Stemmen: 3 16,7%
  • Geen mening

    Stemmen: 1 5,6%

  • Total voters
    18

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Hopelijk gaat die nieuwe assistent compatibel zijn met de huidige hardware. In principe moet dit gaan.. Toch zeker met de slimme speakers van Google zelf. Smartphones is mss ander verhaal en afhankelijk van de android versie.
 

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
Al dat "voice" gedoe kan me totaal niet boeien.
Ben verder wel wat met domotica enz bezig, al dan niet gekoppeld aan het HT-gebeuren maar ik zeg het ... Alexa,Siri,Google Assistent kunnen me op deze moment 0,0 boeien.

+1
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Is er iemand die voice match kan activeren op zn telefoon?
Dat lukt mij precies niet (staat grijs)
 

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
Ergens wel, gezien je toch in dit topic komt lezen

Ik heb wel enige interesse in domotica ,voice gedoe totaal niet.
Maar wat niet NU is kan ook nog komen hé,met dit een beetje te volgen blijf ik een heeeeel klein beetje op de hoogte wat mogelijk is.
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Ik heb wel enige interesse in domotica ,voice gedoe totaal niet.
Maar wat niet NU is kan ook nog komen hé,met dit een beetje te volgen blijf ik een heeeeel klein beetje op de hoogte wat mogelijk is.

tis da :)
 

sandervdw

Well-Known Member
3 jun 2013
1.005
56
53
Terug een beetje actiever worden op dit forum :).
Wij hebben momenteel voice control via Google Home voor alle verlichting en rolgordijnen in huis. Uiteindelijk is het meer een gimmick natuurlijk. Was ook helemaal niet zo moeilijk om in te stellen met ons domoticasysteem en is eerder een hobby ;).

Het openen van de garagepoort via Android Auto is wel handig, maar heeft natuurlijk ook een bepaald risico...
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Terug een beetje actiever worden op dit forum :).
Wij hebben momenteel voice control via Google Home voor alle verlichting en rolgordijnen in huis.

Het openen van de garagepoort via Android Auto is wel handig, maar heeft natuurlijk ook een bepaald risico...

Welke rolgordijnen? Want die wil ik ook nog. Dacht aan die van de Ikea..

Garagepoort is ook interessant. Is bij nu via bakje. Maar die is niet internet connected. Dus allicht niet mogelijk..
 

sandervdw

Well-Known Member
3 jun 2013
1.005
56
53
Welke rolgordijnen? Want die wil ik ook nog. Dacht aan die van de Ikea..

Garagepoort is ook interessant. Is bij nu via bakje. Maar die is niet internet connected. Dus allicht niet mogelijk..
Werken via het domoticasysteem (Loxone met gewoon bekabelde somfy motoren). Domoticasysteem is gekoppeld met OpenHAB en dat is dan weer te besturen via google Home
 

sandervdw

Well-Known Member
3 jun 2013
1.005
56
53
Man dat kietelt om te bestellen, ookal wil ik die max versie
Wat ik vooral ontbreek is ondersteuning voor 3rd party apps. Ik kan maar een aantal dingen van de domotica doorgeven aan google Home, en voor de rest zou ik gewoon de app van het domoticasysteem willen kunnen gebruiken op dat scherm.
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Hoezo, er zijn net heel veel 3rd party apps ondersteuning, das net het voordeel dat je al die apps niet meer nodig hebt...