• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Google home

Google home in huis?

  • Yes! Hoe sneller hoe liever!

    Stemmen: 2 11,1%
  • No way! Ik hoef geen afluisterapparatuur in mijn living

    Stemmen: 6 33,3%
  • Misschien

    Stemmen: 2 11,1%
  • Heb ik reeds !

    Stemmen: 4 22,2%
  • Liever andere fabrikant.

    Stemmen: 3 16,7%
  • Geen mening

    Stemmen: 1 5,6%

  • Total voters
    18

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
Vraagje: heb je een Harmony hub nodig om je ab te bedienen via GH of kan je dat met een 'gewone' Harmony One ook?
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
Vraagje: heb je een Harmony hub nodig om je ab te bedienen via GH of kan je dat met een 'gewone' Harmony One ook?
Ik ben niet helemaal mee.
Tv aan/uitzetten kan ook zonder die hub, indien je tv dit ondersteunt.
 

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
Ik ben niet helemaal mee.
Tv aan/uitzetten kan ook zonder die hub, indien je tv dit ondersteunt.
Kheb het misschien verkeerd verwoord....Om spraakgestuurde commandos' te versturen via GH moet je je Harmony ab koppelen met je GH ?Wright?
Heb je dan een nieuwere versie van Harmony nodig ,pakweg Harmony Elite met hub of heb je die hub niet nodig en kan je dat doen met een 'ouder' toestel ? Dus een One in mijn geval.
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.473
309
93
Kan jij je one koppelen met GH? Allicht niet.. Vrees dat je recentere versie van AB nodig hebt daarvoor.
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
Kheb het misschien verkeerd verwoord....Om spraakgestuurde commandos' te versturen via GH moet je je Harmony ab koppelen met je GH ?Wright?
Heb je dan een nieuwere versie van Harmony nodig ,pakweg Harmony Elite met hub of heb je die hub niet nodig en kan je dat doen met een 'ouder' toestel ? Dus een One in mijn geval.

je koppelt google home idd met de harmony hub
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.473
309
93
Hoe is de box eigenlijk van de gewone hub? Die staat nog steeds te koop aan €89 bij bol en ik twijfel.. Zou die voorlopig in keuken zetten. Later dan mss vervangen door de grote hub. De kleine gaat dan naar slaapkamer bv..
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
Hoe is de box eigenlijk van de gewone hub? Die staat nog steeds te koop aan €89 bij bol en ik twijfel.. Zou die voorlopig in keuken zetten. Later dan mss vervangen door de grote hub. De kleine gaat dan naar slaapkamer bv..

gewoon doen, super gewoon
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.473
309
93
Hmm. Te laat.. Prijs is met €50 gestegen. Zal wachten zijn tot de feestdagen..
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.473
309
93
Heb nog al besteld bij .es. Was goeie aanbieding voor Hue sensor. Maar ik wacht nu even af. Veel te veel gekocht de afgelopen week.
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.473
309
93
Dat zou wel lukken, je kan die direct instellen in het nederlands sphinkx, niks van dat spaans aantrekken !
direct nederlands

kopen!

Betaal jij? Mijn budget is op momenteel.. teveel BF “koopjes” gedaan..