• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Hallo!

Umskimov

New Member
20 okt 2015
2
0
4
Hallo liefhebbers!

Ik wou even vlug wuiven naar iedereen hier.

*wuif*

1f606.png


Ik kijk er naar uit om hier veel tijd te spenderen in de toekomst!


Vele groeten uit de zuiderkempen,

Pieter
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.115
324
113
Welkom Pieter.

Jij gaat genieten deze winter de HW65es
1f606.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Damn, ik zie het ook net. En jouw scherm is echt kwijl !
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Welkom op ons gezellige vlaamse forum! Hoe heb je ons gevonden?:)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

luckske

Well-Known Member
13 apr 2014
1.651
47
61
Welkom!

Zeer mooie apparaten die je al hebt, vooral het scherm
1f44d.png
!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Van harte welkom op ons Vlaamse forum
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Umskimov

New Member
20 okt 2015
2
0
4
Bedankt voor de warme verwelkomingen iedereen!

@broodro0ster: Ik hoop het echt! Normaal zou ik de HW55 gehad hebben, maar vanwege vertraging in levering, kreeg ik drie weken geleden een voorstel tot gratis upgrade naar de HW65. Top service!
263a.png


@demon: Ik was het net aan het afschuimen naar extra info/reviews over de HW65, meer uit anticipatie tot hij geleverd wordt dan wat anders. Een van de links die google uitspuwde was er eentje vanuit deze community. Gezien mijn recente aankopen heb ik me dan maar meteen ingeschreven.

Ik hoop echt dat het scherm meevalt, want omdat ik nog steeds geen projector heb, heb ik het nog niet in werking gezien bij mij thuis. (Wel al op een beurs) Momenteel hangt het er gewoon maar mij uit te dagen elke keer ik er naar kijk
1f61b.png
Ik ben wel SUPER excited om er de toverbeeldjes van de HW65 op te zien!

Iemand hier al positieve ervaring met de black diamonds? Gezien wat het me gekost heeft, kan ik wel wat extra geruststelling gebruiken
1f606.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.115
324
113
Umskimov zei:
Bedankt voor de warme verwelkomingen iedereen!

@broodro0ster: Ik hoop het echt! Normaal zou ik de HW55 gehad hebben, maar vanwege vertraging in levering, kreeg ik drie weken geleden een voorstel tot gratis upgrade naar de HW65. Top service!
263a.png


@demon: Ik was het net aan het afschuimen naar extra info/reviews over de HW65, meer uit anticipatie tot hij geleverd wordt dan wat anders. Een van de links die google uitspuwde was er eentje vanuit deze community. Gezien mijn recente aankopen heb ik me dan maar meteen ingeschreven.

Ik hoop echt dat het scherm meevalt, want omdat ik nog steeds geen projector heb, heb ik het nog niet in werking gezien bij mij thuis. (Wel al op een beurs) Momenteel hangt het er gewoon maar mij uit te dagen elke keer ik er naar kijk
1f61b.png
Ik ben wel SUPER excited om er de toverbeeldjes van de HW65 op te zien!

Iemand hier al positieve ervaring met de black diamonds? Gezien wat het me gekost heeft, kan ik wel wat extra geruststelling gebruiken
1f606.png
Ik moet zeggen dat ik zeer tevreden ben van m'n HW55es en andere forumleden die al bij me zijn langs geweest kunnen dat bevestigen. Jouw HW65es zal nog van een iets hoger niveau zijn, dus dat zal genieten worden
263a.png


Zo'n black diamond scherm heb ik zelf nog niet gezien, maar ik heb er al veel goede dingen over gelezen. Als je projecteert in een kamer met omgevingslicht of je hebt lichte muren, dan zou zo'n scherm betere plaatjes laten zien als een normaal wit scherm. Ik veronderstel dat je een woonkamer HT aan het bouwen bent? Wij zijn benieuwd naar foto's van jouw ruimte
1f606.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Ik heb zo een black diamond wel al gezien en das gewoon retestrak Topscherm, beter kan niet vind ik.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Road Rebel

Member
21 apr 2015
253
0
19
Welkom @Umskimov en proficiat met de aanschaf van zo'n mooi materiaal!

Ik weet niet of het hier op zijn plaats is maar persoonlijk wil ik het Black Diamond verhaal iets nuanceren: in bijna alle gevallen zal een BD scherm mooier ogen dan een gewoon scherm, maar in volledige verduistering is het beeld van een BD toch iets onrustiger (het glinstert/fonkelt meer) dan een gewoon scherm van goede kwaliteit. Maar mocht ik de middelen hebben en een woonkamer HT overwegen dan zou ik zeker kijken naar een BD!
 
Laatst bewerkt door een moderator: