• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Het einde van een tijdperk...

Status
Niet open voor verdere reacties.

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.297
123
73
Dit is een hobby-forum, totaal geen commerciëel doel aan. Kwa inkomsten, tjah, daarvoor hebben we HT-gold, maar ook die inkomsten zijn opgedroogd door de jaren heen. Momenteel zijn er twee actieve HT-gold abbonementen actief. Het draait mij dan ook niet om de centen. De inkomsten voor HT goud worden gebruikt om de benodigde forum licentie en kosten te betalen evenals het aanschaffen van nieuwe, betaalde addons.

Klopt niet helemaal he Demon - Wat staan die vervelende banners hier dan te doen? Dat brengt dus geen 200€ per jaar op? Waarom heb je een dealerhoekje (waarvoor dealers moeten betalen) en dit op een "hobby" forum? Op termijn geeft dat altijd ambras (dealers onderling, leden vs dealers, you name it - de andere richting is dat het niet van de grond komt en dus geen zin heeft).
Als ik het goed lees: uw hoofdproject "sponsort" dit HTforum, mocht dat niet het geval zijn en je moet 200 euries ophoesten voor een forum waar geen leven meer in zit, wees maar gerust dat het dan wel om centen zal draaien.
Terzijde: Mocht je hosting zoeken, ik heb een paar spullen nog op sohosted - dat kan daar gerust bij.

Je ziet dat er hier wel kan gepraat worden he - jammer van het onderwerp ;-)

Het kan mischien vreemt klinken maar ik vind het enerzijds leuk te kunnen genieten van een goede setup anderzijds wil ik niet het gevoel hebben om in een cinema zaal te zitten...

Define "goed setup" en "cinema zaal" :) Hangt dan weer 100% af van hoe je een "cinema zaal" inricht zeker?

De woonkamer is altijd een compromis sluiten - qua inrichting, qua looks, medebewoners edm - leg je de focus om alles uit uw spullen te halen, kom je toch automatisch uit bij een ruimte waar die in functie geplaatst worden van muziek/film beluisteren/bekijken? En in 99% van de gevallen strookt dat gewoon niet met de woonkamer inrichting.
Waarmee ik niet gezegd wil hebben dat men niet kan genieten van een setup in de woonkamer. Heb zelf jarenlang zo kunnen "genieten". Compromis he... en daar is niets mis mee. Maar het is appels en peren vergelijken uiteindelijk, nee?
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.473
309
93
Compromis is wel waar.. Tegenwoordig speel ik ook veel muziek. Dit doe je meer in leefruimte(s) ipv dedicated. 2x installatie doe ik niet aan mee. Dus daarom staat alles in mijn leefruimte en zie ik mij niet snel starten met dedicated ruimte. Ooit komt er mss terug een surround. Maar zal iets moeten zijn dat subtiel is (WAF).

Technologie staat niet stil en hoop dat wireless doorbreekt voor goeie prijs/kwaliteit. Vooral dan voor surround boxen 😎
 

krikri

Well-Known Member
3 mei 2015
1.509
156
66
Ik heb de link hier al en paar keren gepost... zal het nog eens doen... maar ik vind dat je op deze website een goed beeld krijgt over wat mogelijk is om een mooie setup te Hebbben in je leefruimte. Het leverd dan niet de ultieme geluidkwaliteit, maar het is toch een stap vooruit op een soundbar of Sonos setje.

Anderzijts zit je niet in een relatief kleine donker afgesloten ruimte zonder ramen volgestouwd met luidsprekers en subwoofers.... de meeste mensen zien dat echt niet zitten denk ik...

 
  • Vind ik leuk
Reactions: Sphinkx

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Klopt niet helemaal he Demon - Wat staan die vervelende banners hier dan te doen? Dat brengt dus geen 200€ per jaar op? Waarom heb je een dealerhoekje (waarvoor dealers moeten betalen) en dit op een "hobby" forum? Op termijn geeft dat altijd ambras (dealers onderling, leden vs dealers, you name it - de andere richting is dat het niet van de grond komt en dus geen zin heeft).
Als ik het goed lees: uw hoofdproject "sponsort" dit HTforum, mocht dat niet het geval zijn en je moet 200 euries ophoesten voor een forum waar geen leven meer in zit, wees maar gerust dat het dan wel om centen zal draaien.
Terzijde: Mocht je hosting zoeken, ik heb een paar spullen nog op sohosted - dat kan daar gerust bij.

In het kader van volledige transparantheid:

Die lelijke google banners op dit forum brengen zo goed als niets op voor deze website. op 30 dagen is dit zo'n 3 Euro.. Diegene die het al dan niet overneemt beslist zelf of er banners komen of niet.
Dealers? die hebben nooit moeten betalen en werd snel afgevoerd. In de plaats zijn er wel strenge regels gekomen.
Het gaat mij echt niet om het inkomen van het forum, ik heb gewoon geen interesse meer om fora te beheren, ongeacht de inkomsten.
mijn hoofdproject, metalfans.be is pas in 2016 begonnen en heeft nu eenmaal een totaal andere doelgroep die ook een groter bereik heeft.

Wie het ook overneemt die beslist zelf met het resterende beheer/mod-team wat er gebeurd van beleid, daar kom ik niet meer tussen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.