• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Home-Theater en dvdinfo.be slaan de handen in elkaar

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Home-theater.be, het grootste vlaamse home-theater forum en dvdinfo.be, de grootste dvdinfo website van de Benelux slaan de handen in elkaar! Aangezien DVDInfo niet over een eigen forum beschikt, en home-theater.be geen eigen besprekingssite onderhoudt, lag samenwerken voor de hand. Dvdinfo linkt voortaan onder het knopje 'forum' naar home-theater.be en in ruil daarvoor zal dvdinfo op regelmatige basis recensies links plaatsen op het forum.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.150
68
58
En waarom mag dit niet gepubliceerd worden? Toch niets illegaal wat hier gebeurt ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
@skoebiedoe Dat niet publiceren was gewoon zodat niemand van de crew het (perongeluk) zou publiceren zonder dat de tekst af was... Ik was het gewoon vergeten te publiceren
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Mmmm hebben ze hier eigenljik al een account? Vrees dat wij die niet veel gaan zien ;p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Werner

Active Member
19 feb 2013
2.069
20
41
Vanaf nu wel!

Hallo, ik ben dus Werner, de hoofdredacteur van DVDInfo. Vanaf nu zullen we iets intenser met dit forum samenwerken. Ik kan alvast verklappen dat we zeer binnenkort een wedstrijd gaan organiseren waarvan één van de prijzen exclusief zal voorbehouden zijn voor de geregistreerde leden op dit forum.

De reden dat ik de beheerder van dit forum is aangeschreven is de volgende: we hadden vroeger een soortgelijk samenwerkingsverband met dvdforum.nl, maar zoals iedereen wel intussen zal weten is dat forum op sterven na dood. Een samenwerking met dvd.nl was misschien ook mogelijk geweest, maar aangezien onze Nederlandse collega's - met wie we overigens uitstekende relaties onderhouden - eigenlijk zelf een besprekingsforum hebben, zaten we wat in elkaars vaarwater. home-theater.be heeft geen echt besprekingshoekje, wij zelf hebben geen forum, dus we zijn wat dat betreft complementair.

Wat ik op dit forum alvast zeker eens wil als ideetje opgooien, is dat we zo goed als permanent op zoek zijn naar mensen die voor ons dvd's en Blu-rays willen reviewen. Wie zich daarvoor geroepen voelt mag alvast een berichtje naar werner at dvdinfo dot be sturen, en dan zien we wel waar we uitkomen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Kijk eens aan! Mooi zo Benieuwd naar de eerste reviews..
 
Laatst bewerkt door een moderator: