• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Home-theater Goud

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Home-Theater Goud:
Dankzij de vernieuwde forum versie is het ook mogelijk om zonder tussenkomst van het beheer een donatie te doen via paypal in het gebruikers controle paneel. Voor 12.,- € / jaar kan je lid worden van de Home-Theater Goud "-club, die tal van voordelen biedt, zoals sneller berichten kunnen plaatsen, meer & grotere bijlagen uploaden, Grote conversatie opslag en tot slot een advertentievrij forum!

Veel gestelde vragen:

  • Ik heb eerder al een donatie gedaan van <bedrag X>, ben ik nu lid van deze leuke club? Indien je al eerder een 'Home-Theater Sponsor' was, dan behoud je deze voordelen tot en met 31 december 2015. Daarna zullen deze voordelen vervallen en zul je 12.00 € moeten bijdragen om terug te kunnen genieten van deze voordelen.
  • Hoelang blijf ik een Home-Theater Goud -lid? Vanaf het moment dat de transactie succesvol afgerond werd, wordt ja automatisch aan deze groep toegevoegd, de geldigheid is één jaar, na 365 dagen dien je opnieuw bij te dragen als je deze voordelen wilt behouden.
  • Wat gebeurd er met mijn geld? Het geld dat je doneert zal gebruikt worden voor de forumkosten te dekken, reclame te maken voor het forum, kortom: Het zal gebruikt worden voor forumdoeleinde.
  • Ik heb geen paypal/Ik wens te betalen via overschrijving Momenteel is paypal de enige mogelijke automatische betaalprovider die ondersteund word, wil je Home-Theater Goud worden zonder paypal? Dan kan je demon demon contacteren voor een overschrijving.
  • Ik wil lid worden van de Home-Theater Goud-club , wat moet ik hiervoor doen?

Home Theater Goud voordeel Leden
Aangepaste gebruikers titel, kan veranderd worden Vaste gebruikerstitel, kan niet veranderd worden.
Je kan niet worden genegeerd Je kan genegeerd worden.
Eigen reacties verwijderen op profiel Kan eigen reacties niet verwijderen op profiel.
Onderschrift mag maximaal 3 link bevatten Onderschrift mag maximaal 1 links bevatten .
Onderschrift mag maximaal 5 lijnen bevatten Onderschrift mag maximaal 3 lijnen bevatten .
Onderschrift mag maximaal 1 afbeelding bevatten Onderschrift mag géén afbeelding bevatten .
Bijlages per bericht: ongelimiteerd/ 1MB Bijlages per bericht: Geen.
Tijd tussen reacties 5 seconde Tijd tussen reacties: 15 seconde .
Maximaal opgeslagen conversaties: 250 Maximaal opgeslagen conversaties: 20 .
Tijdslimiet voor bewerken/verwijderen van eigen berichten (minuten) Geen Tijdslimiet voor bewerken/verwijderen van eigen berichten (minuten) : 240**.
Maximaal aantal ontvangers(in conversatie):10 Maximaal aantal ontvangers(in conversatie): 3 .
Bijlages in Conversaties: Ja Bijlages in Conversaties Neen.
Bijlages in berichten: Ja Bijlages in berichten: Neen.
Tijd tussen topics aanmaken: 5 minuten Tijd tussen topics aanmaken: 10 minuten .
Tijd tussen shouts: 5 Seconde Tijd tussen shouts: 15 Secondes .
Geen advertenties * Advertenties worden getoond.

***Uigezonderd het Showcase forum, waar er geen limiet is.
*We hebben geen invloed op in-app advertenties.
 
Laatst bewerkt door een moderator: