• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

HT in de Mobilhome :)

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Hmm, misschien dan toch maar eens overwegen?
Is dit de enige plaats waar dit te koop staat?
Voor €113 valt het precies wel best mee.

Ik mis dan wel zaken, zoals casting of AirPlay.
 
Laatst bewerkt:

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.910
242
73
Ik zal er deze week eens een USB HD aanhangen, want ik heb het zelf eigenlijk nog niet getest met enkel een HD.
Volgens het forum moet dit perfect lukken, maar ik wil het toch eerst zelf eens testen voor ik je op kosten jaag.
 

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.101
320
113
Het voordeel van de ShieldTV is natuurlijk dat je daar ook Youtube, Netflix, Plex, ... op kunt kijken. Maar de vraag is natuurlijk als je allemaal wil/kan gebruiken in de mobilhome natuurlijk.
 

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Zelfs met dit gezellige warme weer hier eventjes thuis overlegd 😀😅

Een Apple TV heeft standaard AirPlay, net zoals Nvidia Shield ChromeCast aan boord heeft.
Dat scheelt in de gehele setup toch weer een extra apparaat, wanneer je van plan bent om eventjes het nieuws, enz.. van je smartphone of tablet naar je mediaspeler te streamen. Dit laatste is hier dan toch wel een must geworden.

Ik kan me nog die gezellige momenten nog herinneren dat we met verschillende campervrienden naar de rode duivels aan het kijken waren. Dus eventjes casten naar het grotere scherm kan opeens heel gezellig worden.

Een 4G routerje zal de volgende stap worden, zodat we enkel met de hotspot hoeven te verbinden. Ik hoop hierbij dat we dan op een algemene betere ontvangst in of aan de camper kunnen rekenen.

Het valt me op dat de prijzen voor een Shield TV redelijk vast staan, er is geen concurrentie te bespeuren?
 

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
Joske ,ik heb hier nog een Shield tv staan met remote die weg mag.Hij staat hier maar stof te vergaren op m'n slaapkamer, wordt echt weinig gebruikt.
Gekocht bij Amazon.de ,originele doos heb ik (denk ik ) nog,dit moet ik even checken.Voor een vrienden/forum prijsje mag hij weg.
 

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.101
320
113
Het valt me op dat de prijzen voor een Shield TV redelijk vast staan, er is geen concurrentie te bespeuren?
Ik heb er eentje met Black Friday gekocht. Toen was er 50euro korting. Daarna nooit meer promo's gezien op de ShieldTV. Ik zou er wel nog eentje willen voor op zolder, want ik vind het een leuk toestel. Misschien de volgende keer op Black Friday, maar dat is nog even wachten.