• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

IP camera's

PreDaToR

Active Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
204
46
36
mm will think about it, ben wat terughoudend net voor die reden die je aangaf.
Zo zijn er onlangs ook problemen met xiami geweest/aan de gang
Ja, maar ik maak me relatief weinig zorgen, kheb totaal verschillende passwoorden voor de cams en kgebruik hun cloud ook niet voor op te nemen dat doe ik via de SD kaart...
natuurlijk weten anderen nu mijn email adres, maar boeie ik krijg dagelijks 30spam mails eentje meer of minder zalt ni maken ( worden toch automatisch weggefiltert door hotmail? )
En tenslotte als der 1 of andere chinees het uitzicht van mijn hal of achterdeur toch zou kunnen zien... leuk voor hun kheb geen camera op mijn zetels staan of slaapkamers :-D :-D
 

PreDaToR

Active Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
204
46
36
Blijkbaar nu zonder import kosten!! Ik heb die wel nog betaald 2 weken geleden :(

Ik heb ook zo een sensor kit meebesteld gehad toen ( en 4 andere cameras ) Die hun contactsensoren zijn echt klein en werken zeer goed en snelle melding, die ga ik nog koppelen aan een ifttt ondersteunend alarm sirene maar kvind nog niet echt eentje dat me aanstaat opt moment ;-)

Ik zie op het forum ook dat je bezig bent met smart home, kheb er deze vakantie ook naar gekeken gehad maar soms zie ik door het bos de bomen niet meer... En er is ook heel veel chinees voor mij, kben matig IT aangelegd maar codes schrijven enzo... Dno of ik daar ooit de tijd voor ga hebben om dat mezelf aan te leren :D
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
damn afschuwelijke camera :p
sorry

ik zoek ook iets vr buiten ipv binnen
 

PreDaToR

Active Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
204
46
36
damn afschuwelijke camera :p
sorry

ik zoek ook iets vr buiten ipv binnen
ze zijn bezig met een outdoor camera alsook een video doorbell
En afschuwelijk.. Goh het is echt niet groot, dat zie je ook in het filmpje dat je kan zien op die amazon link
 
  • Vind ik leuk
Reactions: Skank

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.473
309
93
Nog nieuws in dit wereldje? Als ik een eufy deurbel koop incl de hub kan ik daar ook hun camera’s op aansluiten. Alleen jammer dat hun buiten camera geen pan en tilt is. Maar als de kijkhoek groot genoeg is en je goeie locatie hebt om omhoog te hangen is dat uiteraard minder van belang.

Ook hier blijft de data lokaal wat uiteraard een groot pluspunt is.
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
ja dat hangt volgens mij ook idd samen met de deurbel.. althans zo zou ik het doen ;)
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.473
309
93
Yep. Ergens logisch. De meeste die een deurbel aanbieden hebben ook wel een ip camera in hun portfolio. Maar het is wel niet noodzakelijk om beide van hetzelfde merk te kopen. Zeker niet als het allemaal compatibel is met HA.
 
  • Vind ik leuk
Reactions: Skank

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.473
309
93
Daarom dat ik ook twijfel.. Want nu er geld in steken om er later mss niets meer te kunnen doen zou wel zonde zijn van het geld.