• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Mediaspelers

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
Krikri, mocht je interesse hebben in mijn zidoo... koop ik gerust de shield
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
ok, graag dringend de poe vraag beantwoorden aub, ik kan nog veranderen maar moet het nu doen
via megekko kan ik wel 10 soort ubiquiti power injector adapters kopen

de vraag is welke is de juste
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
Ff meedelen dat DE mediaspeler tegenwoordig geen zidoo meer is, maar de Vero 4K+
Shield loopt nipt bij maar doet geen 3d


+ 3D ISO's + 3D MVC MKV's + full HD audio bitstreaming + full 4K HDR w/Max CLL/FALL info passthrough
+ 4K support up to 60Hz, 10- and 12-bit and HDR and HDR10+
+ Native Kodi playback
+ HDR to SDR tone mapping
+ All 4K, whether H.264 or HEVC, plays back very smoothy
+ Excellent PQ with external (native) player
+ Full HD audio bitstreaming (inclusive of DD+/HRA and ATMOS/X) (with both native player app and ZDMC/Kodi internal playback)
+ Proper 23.976 & other framerates supported across HD, 3D MVC and 4K
+ Fantastic support!

Ze zijn ook bezig om netflix 4k te gaan ondersteunen
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.473
309
93
Netjes. Allicht ook stuk goedkoper dan een Shield? Maar mijn vorige was een Vero en die was wel een stuk trager dan mijn Shield dat ik nu heb.
 

krikri

Well-Known Member
3 mei 2015
1.509
156
66
Heb een Zicoo en ben daar wel tevreden over. Gebruik geen kodi maar zidoo native player. 3D kontent heb ik niet maar de rest van uw lijstje doet ie ook...shield was de rubber up, maar uiteindelijk niet genomen omwille van geen ir aansturing...
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
Netjes. Allicht ook stuk goedkoper dan een Shield? Maar mijn vorige was een Vero en die was wel een stuk trager dan mijn Shield dat ik nu heb.

goedkoper ja
Ik heb de gewone 4K , en die is echt snel.
De 4K+ is nog sneller
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
Heb een Zicoo en ben daar wel tevreden over. Gebruik geen kodi maar zidoo native player. 3D kontent heb ik niet maar de rest van uw lijstje doet ie ook...shield was de rubber up, maar uiteindelijk niet genomen omwille van geen ir aansturing...

Die native van zidoo heeft zeker zn mankementen, kijk maar op het kodi forum.
Die vero doet het toch wel wat beter
 

krikri

Well-Known Member
3 mei 2015
1.509
156
66
Ja maar... gaat het over toeters en bellen, of dingen die er echt toe doen?
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.473
309
93
Sowieso nog tevreden van mijn Shield (2017). Maar blijkbaar ondersteund die geen Atmos? Maar gezien ik toch maar een 5.1 setup heb is dat niet zo van belang.
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth


Dat wordt echt one mediaplayer to rule them all :)
 

krikri

Well-Known Member
3 mei 2015
1.509
156
66
Ja, maar over wat heb je het nu, ? microstutters heb ik niet, beeldkwaliteit is perfect.
 

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79


Dat wordt echt one mediaplayer to rule them all :)

Dolby Vision zal waarschijnlijk niet op de vero 4k+ komen omdat Dolby zo'n strenge eissen stelt, dat het toestel eigenlijk enkel voor streaming services zou mogen dienen. Daarbij moet het toestel volledig gesloten zijn, geen root toegang.

Let ook even op dat HDR10+ en HDR meta-data op dit moment nog in een publieke testing fase zit en dus nog niet beschikbaar is, tenzij je explict opt-in doet.

Ben nog steeds content dat ik de Shieldtv 2019 voor een Vero 4k+ heb ingeruild.. Véél betere en vooral snellere updates en open communicatie.
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.473
309
93
ShieldTV is toch ook snel met hun updates? Kan je ook veel andere zaken mee doen. De vraag is of je daar ook interesse in hebt..

Sowieso heb ik liever een mediaspeler ipv een smart tv. Met een deftige mediaspeler heb je regelmatig updates, meestal snellere processor en deftige support als je een goeie MP hebt gekozen 😉