• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Nachamichi weer in het leven geroepen....de Chinese Emotiva kloon

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.297
123
73
en met zo ne nakamichi ook, heb mij ene gekocht deze ochtend en hij is al per dhl express verzonden blijkbaar - kunnen we eens zien wat dat ding echt waard is
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.115
324
113
Nice! Daar ben ik wel benieuwd naar. Volgens de fora is kwa prijs/kwaliteit omverslaanbaar.

Ik dacht over 3 weken ne Emotiva mee te brengen uit de VS, maar die weegt teveel dus dat zal niet lukken. Zo'n Nakamichi lijkt me een goed alternatief.

Tzal dus nen eindbak shoot out worden
1f606.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Ik vraag me alleen effe af, hoe jullie de shootout in een blinde test gaan uitvoeren en snel te schakelen tussen A / B ? Volgmodus aan
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.297
123
73
Ah, ik wist niet dat er een blinde ab test zou worden opgezet?!
1f609.png
Blinddoek rond broodrooster zijn ogen, iemand sluit aan, checkt db's en Brood speelt zijne gekende muziek/film en luistert
263a.png


Persoonlijk vind ik dat soort testje nog te doen met bronmateriaal (klik-klak), niet echt met eindversterking. 't is te zeggen, voor eenzelfde geluidsdruk met verschillende versterkers zou broodrooster direct moeten kunnen horen of er een all round verbetering is of niet. Dat hoeft niet lang te duren, daar mogen wat minuten tussen zitten,want, dat valt direct op vind ik. Praktisch duurt dat wat langer hé, dat swappen. Indien het niet direct opvalt, is de kool de soep niet waard, dan ga je zoeken naar 'veranderingen' en ga je die toch vinden, dan loert Miss Psychoakoestiek om de hoek... ook met wat bier (ofzo) achter de kiezen wordt alles beter op den duur.
263a.png


Of hoe zie jij dat?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.115
324
113
Blind lijkt me ook al wat moeilijker. Kabels switchen en volume gelijk zetten doen je niet op 5 seconden vrees ik.

Hopelijk is het verschil waarneembaar met 2 minuutjes pauze er tussen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Indien het dat niet is, is het verschil de moeite niet e.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.297
123
73
eindelijk efkes tijd gevonden om die bak in de kast te duwen - de vrouw vindt'm schoon met dat rood en wit lichteke
1f609.png


Ik moet zeggen, eigenlijk is het wel een schoon machientje hoor, vooraan en achteraan - qua aansturing lijkt het me dik in orde. Wordt helemaal niet zo warm ook. De AV triggert de eindbak, lekker handig ook.

Nakamichi.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

davylermi

Member
5 okt 2014
219
0
21
Ik vind hem ook netjes afgewerkt gezien de prijs waarvoor je deze kan kopen, voel allerminst goedkoop aan... Ik ben nog steeds heel tevreden met deze aankoop. Afgelopen week weinig tot niet in de ruimte vertoefd door de warmte maar vandaag was het terug een prettig weerzien!
1f604.png


Die 12V trigger ga ik ook eens aansluiten zodat de Naka mee inschakelt met m'n Receiver, heel handig.
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.150
68
58
Parasound versterkers
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.115
324
113
En ondertussen is de prijs al naar £599 gestegen.
 
Laatst bewerkt door een moderator: