• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Nieuwe pc

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.704
418
98
Earth
Ga jij de pc in elkaar steken? Veel werk is het uiteraard niet. Maar ik zie daar niets verkeerd aan. Kan je een goedkope OEM key kopen met de aankoop van de pc? Of heb je alternatieven..

Ik zou die in mekaar steken, en ook software installeren. De oem zou ik via de aangeraden site onlinegamekeys.net kopen


Dat zal wel gaan zeker.

Is de pc zwaar genoeg? Mooie specs voor die prijs? Of toch all-in one? Van het scherm twijfel ik ook nog
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.704
418
98
Earth
Weet wel dat je met die NUC's geen (interne) optical (Bluray/DVD) hebt steken. Dat vormt geen probleem ?
Voor de rest heb je alles ja. Dan nog enkel een key Win10 en je bent vertrokken.

Iets beter voor die prijs ? De grootste prijs-component is hier de NUC zelf. Je heb hier een i7-model en als je vergelijkt met andere barebones zit je wel goed. Intel NUC is gewoon een goed platform waar je jaren plezier van gaat hebben.

Dat klopt, geen interene bluray/dvd -> ik ga dit voorstellen he, tegenwoordig kun je toch alles op usb stick verkrijgen of downloaden.
Mocht het een probleem zijn idd, ga ik naar iets anders moeten uitkijken, al weet ik dan nog niet wat.
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.473
309
93
Optische drager heb je idd niet meer nodig. Neemt alleen maar plaats in. Gewoon genoeg USB aansluitingen. Liefst ook USB 3.1 en een c indien mogelijk.
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.473
309
93
Kijk ook eens naar de prof key van Windows. Die is 2 euro goedkoper..
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.704
418
98
Earth
Optische drager heb je idd niet meer nodig. Neemt alleen maar plaats in. Gewoon genoeg USB aansluitingen. Liefst ook USB 3.1 en een c indien mogelijk.

Vind ik ook, maar is wel afwachten, het is een schrijnwerker en hij moet voor zn machine alleszinds iets installeren, alleen weet ik niet of dat ook te downloaden valt

qua usb aansluitingen, geen tekort
Aantal Internal USB 2.0 ports
2
USB 3.1 Gen1
4 x
Aantal Thunderbolt 3-poorten
1
Aantal USB-aansluitingen
6
 

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.099
320
113
Ik koop m’n Windows 10 pro keys op eBay voor minder dan 10euro.
Als je een nuc koopt, kan je altijd kiezen voor een externe optische drive voor die keren dat je dat nodig hebt.

Ik bouw liever zelf omdat je dan meer kwalitatieve onderdelen hebt voor hetzelfde geld, maar je zit dan wel met die grote bak...
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.704
418
98
Earth
Ik koop m’n Windows 10 pro keys op eBay voor minder dan 10euro.
Als je een nuc koopt, kan je altijd kiezen voor een externe optische drive voor die keren dat je dat nodig hebt.

Ik bouw liever zelf omdat je dan meer kwalitatieve onderdelen hebt voor hetzelfde geld, maar je zit dan wel met die grote bak...

true
 

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.909
242
73
ja, ik koop ook steeds de Pro. Mijn Office licentie heb ik ook van onlinegamekeys.net
 
  • Vind ik leuk
Reactions: Skank

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.099
320
113
Doe je zo'n key voor office ook?
Ik heb geen office op mijn eigen computer. Ik heb dat maar zelden nodig thuis en dan pak ik de laptop vant werk indien ik het toch eens nodig heb.

Ik gebruik Google docs voor m’n persoonlijke spreadsheets.