• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Nvidia shield

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
Ik gebruik geen kodi meer, al heel lang niet meer.
Enkel op mijn vero 4k
Dus jij hebt de gewone shield? EN dv is geen probleem?
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.473
309
93
Ik heb wel de laatste hw versie. De pro. Als ik emby gebruik en een dv file start wordt daar mooi aangegeven dat het een dv file is en speelt het die perfect af. Wanneer ik dit in kodi doet idem maar meestal met een overdaad roos.
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.473
309
93
Klopt. Maar die speciale builds krijgen dan ook niet altijd updates. Met volgende Kodi release zou het probleem wel opgelost zijn. MP4 gebruiken ipv MKV werkt naar schijnt ook...
 

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.101
320
113
Met Plex ben ik het ook nog niet tegen gekomen, al moet ik toegeven dat ik het meeste op streamingdiensten bekijk, dus misschien heb ik gewoon altijd geluk gehad
 

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.297
123
73
Klopt. Maar die speciale builds krijgen dan ook niet altijd updates. Met volgende Kodi release zou het probleem wel opgelost zijn. MP4 gebruiken ipv MKV werkt naar schijnt ook...
de vraag is of dat soort updates altijd nodig zijn voor 't geen ge het effectief gebruikt in dit geval. Maar bon, er zijn er die kodi natuurlijk gebruiken voor meer dan alleen hun eigen geripte muziek/films library mee kunnen af te spelen - wellicht spelen updates van toeters en bellen daar een grotere rol ;-)