• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Osmc vero 4k review

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Ik heb er 1. Best tevreden van. Snelheid is goed en beeld en geluidskwaliteit ook. Enige minpunt is dat je hem niet kan uitzetten.. Staat dus constant aan. Ze beweren dat het verschil in electriciteit minaal is. Maar daar twijfel ik wel aan..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
We're working on a standby support with wakeup that can be resumed from CEC/IR/USB. It requires a fair bit of work however, and it's a little lower on the list of things I'm currently working on. This also requires a bootloader update which always needs a lot of testing. I noticed an issue where early models of the WD PiDrive can hang the boot on Vero 4K. This is rare, but caused by a halted endpoint in UBoot not returning -EINVAL in the xhci USB driver. So I will take advantage of the next bootloader update to introduce a variety of fixes for problematic peripherals. There are a couple of video improvements I'd like to make beforehand.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
3d is almost finished en zal de interne kodi speler gebruiken zoals bij een nuc.. Dan ben ik verkocht en koop ik deze blindelings
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Oh. Das goed nieuws. Dan kan die himedia weg. Die laat ik nu staan voor moest ik 3D willen zien..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.912
242
73
Ik heb eens een 3D film getest (half SBS) en dat werkt in elk geval. Ik zal eens een full 3D downloaden en testen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Chr1st0f zei:
Ik heb eens een 3D film getest (half SBS) en dat werkt in elk geval. Ik zal eens een full 3D downloaden en testen.
waarom nu al testen als je v voordien weet dat het niet zal gaan?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.912
242
73
ik heb nu ook gelezen op het forum dat 3D MVC inderdaad niet werkt. Ik zal het testen als de update klaar is.
 
Laatst bewerkt door een moderator: