• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Password manager

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
Welke gebruiken jullie ?
Keepass of sticky password (van makers avg) of nog een andere?

Bedoeling is wel dat ik er overal aankan
 

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.101
320
113
Hier ook al jaren 1password. Zeer goeie app. Zowel voor desktop/mobiel en hun cloud zit goed en veilig in elkaar.
Enpass is er ook nog eentje, maar die heeft geen cloud. Kan wel syncen met Dropbox enzo.
 

jvanhambelgium

Well-Known Member
25 feb 2013
2.673
207
73
1password is een betalende service precies ? 3USD/maand (als je ineens voor 1 jaar neemt)
 

luckske

Well-Known Member
13 apr 2014
1.651
47
61
Hier ook al jaren 1Password, nog zowel de oude formule met sync over Dropbox en de nieuwe cloud versie.

Btw als je de cloud versie hebt moet je checken of je op de .eu of de .ca zit, de .com is nooit GDPR proof gemaakt.
 

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.101
320
113
1password is een betalende service precies ? 3USD/maand (als je ineens voor 1 jaar neemt)
Klopt. Er is ook een standalone versie (mac) die eenmalig te betalen is, maar die komt dan zonder cloud. De Windows standalone komt ook binnenkort.
Maar hun cloud is echt zeer goed (en veilig), dus na m'n trial heb ik er voor gekozen om verder te blijven betalen. Na de conversie kwam het neer op 30euro voor 1 jaar.

Ik heb daar zo'n 900 paswoorden inzitten en ik gebruik sinds een tijdje enkel nog random genereerde paswoorden. Ze hebben extensies voor verschillende browser op desktop en mobiel, zelfs voor Safari op iOS, dus autofill is enorm handig via de extension/keyboard shortcut.

En niet alleen paswoorden zitten er in, maar ook betaalkaarten, rekening nummer, kopie van ID, rijbewijs, etc.

Skank Skank Succes om iets free te vinden met een goeie, veilige cloud. Beste zal dan zijn om te syncen via Dropbox of iets dergelijk, maar dan moet je ook Dropbox op al jouw toestellen hebben.
 

jvanhambelgium

Well-Known Member
25 feb 2013
2.673
207
73
Ik heb daar zo'n 900 paswoorden inzitten en ik gebruik sinds een tijdje enkel nog random genereerde paswoorden. Ze hebben extensies voor verschillende browser op desktop en mobiel, zelfs voor Safari op iOS, dus autofill is enorm handig via de extension/keyboard shortcut.

Zuiver persoonlijk gebruik ? 900 passwords ? Really ?
Allez, als je dat voor klantenbeheer gebruikt is dat iets héél anders natuurlijk.
 

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Ik gebruik hier al enige tijd Enpass naar volle tevredenheid ????
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
Moet niet perse in de cloud, dropbox is ook mogelijk idd, of offlineik heb er nog geen 100 hoor
 

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.141
68
58
Ik,heb er welgeteld 3 . (Die van het werk niet meegerekend maar die staan op mijne agenda dus kan die niet vergeten ; ;) )
 

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.101
320
113
Voor de iOS gebruikers: Sinds iOS12 kunnen password managers integeren met het OS. 1password ondersteund dit en het werkt heerlijk. Met 1 handeling heb je nu autofill zoals het vroeger met de iCloud Keychain was.
 
  • Vind ik leuk
Reactions: Stiibun and luckske