• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Pioneer Pioneer VSX-924 geen beeld

elias

Member
20 mei 2014
33
1
11
Sinds vandaag krijg ik geen beeld meer door mijn receiver, enkel nog geluid. Gisteren werkte alles wel nog dus aan setup is niet aangepast.
Het HDMI output lichtje licht wel nog op, maar projector krijgt geen signaal meer binnen en valt in standby mode. Wanneer ik playstation, Blu-ray speler, pc direct aan projector of tv koppel werkt het wel.
Al getest met verschillende HDMI kabels, geen resultaat :(
Klinkt als een kapot HDMI board voor mij, receiver altijd extra gekoeld met 2 X 200mm fans die continu lucht in en uit de kast blazen.
Pioneer is 4 jaar oud , sinds de dedicated ruimte wordt het gaspedaal wel regelmatig steviger ingedrukt:p

Is het normaal bij een kapot HDMI board dat geluid wel nog werkt? Of mogelijk een andere oorzaak?
En eventueel iemand nog tips wat er kan getest worden voor deze op de container komt?
 

luckske

Well-Known Member
13 apr 2014
1.651
47
61
Ik zou in de handleiding eens kijken om een factory reset uit te voeren. Is meestal een bepaalde knoppen combinatie op de receiver in houden voor x-aantal seconden.

Dit reset natuurlijk wel al je gegevens, maar kan soms wel de oplossing bieden.
 

elias

Member
20 mei 2014
33
1
11
luckske luckske Bedankt, dit heeft het inderdaad voorlopig weer opgelost :) Na reset kreeg ik opnieuw beeld door.
 

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Zou het kunnen dat je het geluid op bron > direct had staan?
Dit schakelt namelijk ook het beeld uit, dit kan ik me precies bij mijn vorige Pioneer LX-85 nog herinneren.