• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Plex of emby?

Welk mediacenter gebruiken jullie?

  • Plex

    Stemmen: 1 11,1%
  • Emby

    Stemmen: 0 0,0%
  • Kodi

    Stemmen: 4 44,4%
  • Plex en kodi

    Stemmen: 2 22,2%
  • Emby en kodi

    Stemmen: 0 0,0%
  • Plex en emby

    Stemmen: 0 0,0%
  • Plex, emby en kodi

    Stemmen: 0 0,0%
  • Andere

    Stemmen: 1 11,1%
  • Geen

    Stemmen: 1 11,1%

  • Total voters
    9

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.912
242
73
Enkel Kodi en waar het nodig is, zet ik een mediaspeler, dus geen behoefte aan Emby of Plex.
 

Philip

Well-Known Member
18 nov 2014
1.053
90
80
Geen mediaspelers meer, enkel blu-ray of streaming (Netflix etc).

Moest ik toch kiezen: Plex, omwille van de goede ondersteuning (althans op Shield) en omdat ik een levenslange Plex pass heb...
 

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Plex all the way via Infuse op een Apple TV 4K. Wel paar keer geroken aan Kodi maar kon er nooit aan wennen dus altijd terug naar Plex.
 

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.115
324
113
Shield TV met Plex, Netflix en Kodi in de woonkamer. Ik kijk daar vooral series dus Plex en Netflix vooral. Als ik dan toch eens iets wil zien dat Plex niet speelt, dan pak ik Kodi.

Op zolder heb ik een Chromebox met LibreElec en dat gebruik ik voor films. Als ik toch eens een serie wil kijken op zolder, gebruik ik de officiele Plex voor Kodi addon.
Maar ik ben volledig aan het afstappen van ISO's, dus echt nood aan Kodi heb ik niet meer. Als er nog eens een Shield promo komt, koop ik er nog eentje voor op zolder.
 

Xenomorph

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
2.067
89
53
Ik gebruik nog steeds Kodi op mijn HTPC en ZIdoo X10. Zou me eigenlijk eens moeten verdiepen in een gecentraliseerde server maar komt er niet van, dus scrape 2x!
Met mijn nieuwe relatie heb ik niet meer zoveel tijd meer om mij daar mee bezig te houden. Game wel nog veel op het grote scherm.
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Ik gebruik nog steeds Kodi op mijn HTPC en ZIdoo X10. Zou me eigenlijk eens moeten verdiepen in een gecentraliseerde server maar komt er niet van, dus scrape 2x!
Met mijn nieuwe relatie heb ik niet meer zoveel tijd meer om mij daar mee bezig te houden. Game wel nog veel op het grote scherm.

Ja jij bent verdacht veel stiller :)
Gecentraliseerde server is wel top
Gamen heb ik helaas geen tijd meer, laat staan voor de ht zelf
 

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.297
123
73
Ik gebruik nog steeds Kodi op mijn HTPC en ZIdoo X10. Zou me eigenlijk eens moeten verdiepen in een gecentraliseerde server maar komt er niet van, dus scrape 2x!
Met mijn nieuwe relatie heb ik niet meer zoveel tijd meer om mij daar mee bezig te houden. Game wel nog veel op het grote scherm.


"gecentraliseerde server" as in, gewoon een sql db'ke draaien ergens en de config file op uw kodi's veranderen om naar die db te pointen... da's efkes 15 min minder gamen of met uw lief bezig zijn om het op te zetten ;-)
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Ik gebruik nog steeds Kodi op mijn HTPC en ZIdoo X10. Zou me eigenlijk eens moeten verdiepen in een gecentraliseerde server maar komt er niet van, dus scrape 2x!
Met mijn nieuwe relatie heb ik niet meer zoveel tijd meer om mij daar mee bezig te houden. Game wel nog veel op het grote scherm.

Game je dan met je unraid machine?
BTW je zit vermoedelijk nog op oude versie unraid...
aan je sig te zien, ofwel is je sig outdated ;)

Heb jij nog je unraid thread?
Kan hem niet vinden.. ben es benieuwd welke specs jij daar hebt, en wat je er zoal mee doet.
 

Xenomorph

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
2.067
89
53
Game je dan met je unraid machine?
BTW je zit vermoedelijk nog op oude versie unraid...
aan je sig te zien, ofwel is je sig outdated ;)

Heb jij nog je unraid thread?
Kan hem niet vinden.. ben es benieuwd welke specs jij daar hebt, en wat je er zoal mee doet.
Nee met de PS4 Pro
Zit op de laatste versie, moet mijn sig eens aanpassen.