• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Rode vlek Epson 3LCD projector

Cramer

Member
18 jan 2015
138
1
23
Toen ik vnv de projector aanzette kreeg ik plots een rode vlek rechtsonder het scherm te zien; Heb even gegoogeld en meest voorkomende hit is stof ergens op het rode lcd-paneel; Had al gehoord dat lcd projectoren hier konden onderhevig aan zijn...maar zo vroeg had ik het helemaal niet verwacht
1f644.png
Kan ik dit makkelijk/schadeloos zelf uitblazen met zo'n air duster of moet ik mijn toestel binnen doen voor herstel?
1f62b.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.141
68
58
Je kan hem zelf openmaken en als het stof niet in het optisch blok zit kan je proberen om het weg te blazen.
Indien dit in het optische blok zit zou ik hem binnen steken omdat dit dan in een stofvrije zone moet gebeuren.

Indien nog garantie...niet twijfelen en gewoon binnensteken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Cramer

Member
18 jan 2015
138
1
23
<woltlab-quote data-link="https://home-theater.be/topic/2041-rode-vlek-epson-3lcd-projector/?postID=44921#post44921" data-author="skoebiedoe"> Je kan hem zelf openmaken en als het stof niet in het optisch blok zit kan je proberen om het weg te blazen.
Indien dit in het optische blok zit zou ik hem binnen steken omdat dit dan in een stofvrije zone moet gebeuren.

Indien nog garantie...niet twijfelen en gewoon binnensteken.
</woltlab-quote> Naar wat ik al heb gelezen van die gekleurde vlekken lijkt het mij wel ergens binnenin te zijn.. Heb eigenlijk bijzonder weinig zin om alweer naar Antwerpen te rijden na 2 maand gebruik
1f914.png
Hoe groot is de kans dat dit gewoon opnieuw voorkomt na paar maanden natuurlijk... Moest er hier iemand ervaring mee hebben, kom gerust langs voor een showcase en een glaasje
1f604.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Cramer

Member
18 jan 2015
138
1
23
Topic vergeten... Een goeie week na dat ik hem had opgestuurd werd de projector mij al terugbezorgd, rode vlek was weg; Goeie en snelle service wel van Epson! *Mag dus slotje op*
 
Laatst bewerkt door een moderator: