• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Sense8 (Netflix)

Xenomorph

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
2.067
89
53
De nieuwe Netflix-serie Sense8 vertolkt volgens de cast een belangrijke levensles. "Wij zijn allemaal met elkaar verbonden," vertellen de acteurs in een interview. Sense8 gaat over acht totaal verschillende mensen, verspreid over de hele wereld, die elkaar na een heftig visioen over grote afstanden kunnen zien, voelen en horen en met elkaar kunnen praten. Ze kunnen elkaars kennis, taal en vaardigheden gebruiken, maar leren ook elkaars diepste geheimen. Volgens actrice Daryl Hannah (Blade Runner, Kill Bill) kan de mensheid wel wat leren van Sense8. "Ik denk dat als wij ons meer zouden realiseren dat wij allemaal met elkaar verbonden zijn, wij als mensheid misschien betere keuzes zouden maken." Ook de Duitse acteur Max Riemelt vindt dat de serie een belangrijke levensles vertolkt. "Wij zitten allemaal op Facebook, maar zijn we daardoor echt met elkaar verbonden? Tegenwoordig zijn veel contacten oppervlakkig. Mijn karakter in de serie heeft mij geleerd hoe belangrijk empathisch vermogen is." Wereldwijd Voor het ambitieuze tv-project van Lana Wachowski en Andy Wachowski (The Matrix, Cloud Atlas) vonden opnames over de hele wereld plaats. Alle twaalf afleveringen van het eerste seizoen worden tegelijkertijd wereldwijd online beschikbaar gemaakt. Volgens Hannah is dat een goede ontwikkeling in de serie-wereld. "Natuurlijk is het spannend dat alles in één klap te zien en te beoordelen is. Maar tegenwoordig bepalen mensen zelf in welk tempo ze een serie kijken." Voor Sense8 is het zelfs een groot voordeel dat het hele seizoen meteen beschikbaar is. Riemelt: "Op deze manier kunnen mensen de serie als een film beleven. Want zo zie ik het: als één lange epische film." Veel informatie “Er komt in de eerste afleveringen veel informatie op je af die moeilijk te verteren is. Zelfs als acteur was het soms moeilijk om het plot te volgen", bekent de Duitser. "Gelukkig valt alles later op zijn plaats. De kijker zal dit waarschijnlijk ook zo ervaren. Het is een proces." Nexflix series scoren doorgaans goed. Toch voelt Hannah geen druk. "Ik heb er vertrouwen in dat deze serie vele mensen zal doen versteld staan. Het is een uniek werk." Seizoen één van Sense8 is vanaf vrijdag te zien op Netflix.

https://www.youtube.com/watch?v=iKpKAlbJ7BQ

netflix-s-sense8-trailer-promises-elaborate-thrills-and-mind-blowing-ideas-from-the-wachow-396954.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Xenomorph

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
2.067
89
53
Alvast een kinky strapon scene in aflevering 1
 
Laatst bewerkt door een moderator: