• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Smart Kerst

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.473
309
93
Hmm... Compatibel met GH zelfs :)

Dat is nog beter dan een Hue smartplug + mijn kerstversiering.. Misschien zijn er wel koopjes te doen vanaf januari ;-)
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.473
309
93
Ik ook. Nu heb ik niets. Die verlichting gaat wel voor binnen en buiten. Handig.
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
Gevonden!

:p

 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.473
309
93
Ik heb 3 mooie grote bol catalpa's in mijn voortuin. Die zou ik graag van verlichting voorzien. Dus zo'n twinkle zou daar perfect voor zijn. Probleem is electriciteit naar voor. Daar is nu iets niets voorzien.
 

jvanhambelgium

Well-Known Member
25 feb 2013
2.673
207
73
Ik heb 3 mooie grote bol catalpa's in mijn voortuin. Die zou ik graag van verlichting voorzien. Dus zo'n twinkle zou daar perfect voor zijn. Probleem is electriciteit naar voor. Daar is nu iets niets voorzien.
Gisteren in m'n voortuin daar nog een stopcontact voor gezet. Ik had daar al een Fibaro 2 * 1.5kW schakelaar liggen met enkel 1 kring voortuin-verlichting aangesloten. Het 2e kanaal nu voorzien van een bijna-waterdicht stopcontact.
Heb je NIETS van kabel voorzien in de voortuin ? Dat kan wa lastiger worden dan...
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.473
309
93
Helemaal niets.. Dus zal lastig zijn. Gevaar van stopcontacten buiten is dat dit de ideale manier is voor inbrekers om je heel electriciteitsnet uit te schakelen. Gewoon wat water in en alles uit in het huis. Dus geen verlichting, alarm, ...

Maar dat heb jij opgelost met dit bijna waterdicht stopcontact allicht.
 

jvanhambelgium

Well-Known Member
25 feb 2013
2.673
207
73
Helemaal niets.. Dus zal lastig zijn. Gevaar van stopcontacten buiten is dat dit de ideale manier is voor inbrekers om je heel electriciteitsnet uit te schakelen. Gewoon wat water in en alles uit in het huis. Dus geen verlichting, alarm, ...

Maar dat heb jij opgelost met dit bijna waterdicht stopcontact allicht.
De ZWAVE schakelaar (in een box ondergronds) is tijdens de nacht ni actief dus geen ellentrik op de stopcontacten.
Nu die verlichtingen zitten op een kring apart dus ik hoop dat een kortsluiting niet héél het kot mee af gaat leggen ;-) Dat is niet zo evident, met wat geluk kan je via lekstroomverlies wel proberen een hele woning plat te leggen, maar als tuin mee achter de 30mA zit zal die er snel uitgaan etc.

Het is niet dat ik alle verlichting tijdens de nacht laat branden hoor.
Ik woon niet in zo'n mansion die constant alles verlicht heeft.
 
  • Vind ik leuk
Reactions: Sphinkx