• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Sonos 5.1

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.297
123
73
Het is nochtans niet moeilijk he. Geen idee waarom je soep met ballekes ziet.
Blijf weg van Mediamarkt tenzij je weet wat je wil kopen misschien. Probeer uit te vogelen waar je eventueel soundbars degelijk opgesteld kan beluisteren. En als je weg kan met echte meerkanaals, prefereer dat dan boven een soundbar - maar ga luisteren eventueel in de betere hifi winkel ipv bij de dozenschuiver. (tenzij je al uitgemaakt hebt wat je wil en je enkel een doos wil betalen en ophalen :))
Maar uit uw reactie maak ik alvast op dat je naar Sonos hunkert, dus...koop dan een Sonos ;-)
 

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.910
242
73
Ik zou ook voor een 5.1 set (bv. de nieuwe MA Mass ) + receiver gaan. Dan heb je veel meer mogelijkheden en als je nog Sonos wil, dan kan je er nog een Sonos Connect aanhangen.
 
  • Vind ik leuk
Reactions: A*Brand NewBox

Olikade

New Member
19 apr 2019
12
0
4
66
Right said Fred ...

Mediamarkt was een van de weinige mogelijkheden om een LG te "beluisteren "
Grote spelers hebben kantklare demos in elk segment
En inderdaad een melomaan of audiofiel gaat inderdaad naar geen discountshop 😉

Ik vraag mij af wat de toekomst zal brengen qua standaard systeem op gebied van surround naar een aanvaardbare en betaalbare systeem
Ik heb inderdertijd de video battle meegemaakt
Video 2000 of vhs of betamax...
De motion feedback baflles van philips met quadro versterkers.

Ok ik ga voor Sonos 😉ten ware dat de nieuwe Meredian joint venture met Lg op de LG 9ly 2019 dit evenaart qua brightness en crispeness....