• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Sonos introduceert inbouwspeakers Sonos Architectural by Sonance

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Sonos presenteert de Sonos Architectural by Sonance-speakers, een collectieve passieve inbouwspeakers die werken met Sonos Amp. De Sonos In-Wall by Sonance en de Sonos In-Ceiling by Sonance zijn vanaf nu te reserveren op de website van de speakerfabrikant.

Sonos Architectural by Sonance inbouwspeakers
Sonos introduceert de Sonos Architectural by Sonance-speakers. Deze collectie passieve inbouwspeakers is ontworpen in samenwerking met Sonance en werkt samen met de Sonos Amp-versterker. De Sonos In-Wall by Sonance en de Sonos In-Ceiling by Sonance zijn vanaf nu te reserveren op sonos.com en vanaf 26 februari 2019 leverbaar. De Sonos Outdoor by Sonance-speakers zijn verkrijgbaar in april 2019. De speakers moeten een “kristalhelder geluid, gelijkmatige geluidsdekking en veel gebruiksgemak” kunnen aanbieden.

In combinatie met de Amp maakt de hardware van de In-Ceiling- en de In-Wall-speakers het gebruik van Trueplaymogelijk. Trueplay zorgt ervoor dat je muziek even goed klinkt, waar de speaker ook staat. Dit komt doordat de software rekening houdt met de omvang, indeling en aankleding van de kamer waarin de speakers zich bevinden en automatisch de equalizer aanpast voor een optimaal geluid. De Outdoor-speaker is de eerste Sonos-speaker voor gebruik buitenshuis en is bestand tegen verschillende weersomstandigheden.
Bekijk ook Slimme speakers van Ikea en Sonos verschijnen in augustus

Ook zorgt de combinatie ervoor dat de speakers van Sonos Architectural by Sonance alle aspecten van het Sonos-systeem hebben, zoals een gratis Android- en iOS-app die werkt met al je favoriete streamingservices, AirPlay 2-bediening, regelmatige software-updates en de mogelijkheid om extra Sonos-speakers en -componenten aan je systeem toe te voegen. Eén Sonos Amp kan tot drie Sonos Architectural-speakersets versterken, die beschikken over een dynamische basverwerking die lage frequenties mooier moet laten klinken.
Prijzen
De In-Ceiling-speakers, die 699 euro per set kosten, voorzien elke kamer van muziek en zijn ideaal als je wilt genieten van een ruimtelijk geluid. Ze zijn ook voorzien van speciaal ontworpen ronde – of optionele vierkante – grilles die in dezelfde kleur als het plafond zijn te verven. De In-Wall-speakers, die 699 euro per set kosten, leveren gericht geluid voor je homecinema. Net als de In-Ceiling-speakers hebben deze speakers ook speciaal ontworpen grilles die in dezelfde kleur als het plafond zijn te verven. De Outdoor-speakers kosten 899 euro.
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Yep. Helaas ook een Sonos prijs. Ben eens nieuwsgierig naar de afmetingen en of het gebruikbaar is voor mijn plafond. Die voor de wand zal in ieder geval geen probleem zijn... Wel jammer dat Sonos niet samenwerkt met Google Home...

Zou je daar een surround setup van kunnen maken?
 
Laatst bewerkt:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Surround zou kunnen ja, hoezo geen samenwerking met google home?
Ik dacht net wel hoor
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Nope. Nog steeds niet. Zijn er wel mee bezig blijkbaar.. Maar nog onbekend wanneer.
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Dat is allemaal draadloos? Dat gaat toch electriciteit nodig hebben? Wel WAF vriendelijk ????
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
ja enkel voeding nodig voor je speakers he
heb je nog geen sonos?
Ben daar super content van
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Dacht ik al. Dus lastig als je wil inwerken in plafond of muur. Neen. Ik heb geen sonos.
 

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.912
242
73
Ik vind er niets knap aan, het zijn gewone passieve luidsprekers die veel geld kosten:
Deze collectie passieve inbouwspeakers is ontworpen in samenwerking met Sonance en werkt samen met de Sonos Amp-versterker.

Elke passieve luidspreker werkt samen met de Amp, ook goedkopere. Moesten dit nu actieve luidsprekers zijn met een Sonos speler + amp in, dan was het inderdaad knap.
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Wanneer komt sonos in godsnaam met een play 3 of 5 met smartfuncties?
Ik wacht er al lang op.. de play one heb je, maar de 3 of 5 versie nog niet...
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Waar is dat Sonos topic?
Weet er iemand of de Sonos one dezelfde voedingskabel gebruikt als play 1?
En de Beugel?
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Ik vond het sonos topic niet.

Enfin, er is nu een app voor android sonos S1 en de S2
Wanneer ik in de play store kijk (momenteel S1 op mn tel) dan vind ik de S2 niet..

Hoe noemt die precies?