• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Sonos Playbase

Seagull

Active Member
18 dec 2016
140
7
28
Sonos Playbase release date, price, news, rumours and more

playbase.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sandervdw

Well-Known Member
3 jun 2013
1.005
56
53
Ik blijf dat toch raar vinden om enkel met een optische verbinding te werken. Uiteindelijk is dit dan een soundbar zonder enige vorm van receiverfunctionaliteit te hebben. Dat wil dus zeggen dat je effectief al uw HDMI kabels tot in uw tv gaat moeten trekken. Ik vrees dat er weinig mensen zijn die dat willen doen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.297
123
73
vind dat niet echt "vreemd" - veel mensen zien de smart TV als mediacenter/centrale unit en hebben gewoon wat beter geluid nodig dan wat er uit zo'n tv komt
maar bon, ze mogen bij sonos inderdaad es hdmi gaan ondersteunen, voor diegenen die het anders zien
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sandervdw

Well-Known Member
3 jun 2013
1.005
56
53
ToothLess zei:
vind dat niet echt "vreemd" - veel mensen zien de smart TV als mediacenter/centrale unit en hebben gewoon wat beter geluid nodig dan wat er uit zo'n tv komt
maar bon, ze mogen bij sonos inderdaad es hdmi gaan ondersteunen, voor diegenen die het anders zien
263a.png
Sowieso ziet de overgrote meerderheid hun digicorder als die centrale vrees ik. Maar door het geluid van je digicorder rechtstreeks op die Sonos aan te sluiten (wat ook weer de grote meerderheid zal doen) verlies je dus het geluid van de smart-functies van je tv. Ik ben al blij dat ik toekom met "tv met een kaartje" en ik dus van het concept "digicorder" gespaard kan blijven.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Beoeling is dat de tv erop geplaatst wordt. Vind ik ook niet goed.. Bij mij gangt hij aan de muur..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.912
242
73
En weer geen DTS ondersteuning
1f44e.png
 
 
Laatst bewerkt door een moderator: