• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Sony kondigt nieuwe UHD en OLED-tv’s aan

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Discussion of article Sony kondigt nieuwe UHD en OLED-tv’s aan:
<woltlab-quote>
Nadat LG en
Panasonic al eerder deze week hun nieuwe (oled)-tv-reeksen
aankondigde, is het nu de beurt de Japanse fabrikant, Sony. De
nieuwe Sony Bravia A1-televisies zullen verkrijgbaar zijn in de
formaten 55”, 65” en 77” en bevatten een uniek geluidssysteem
dat deels in de voet en deels in het scherm zelf verwerkt zit.

Het speciale
audiosysteem van de A1-lijn heeft de naam Acoustic Surface
meegekregen en volgens de fabrikant maken ze geen gebruik van normale
luidsprekers en trilt het…</woltlab-quote>
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sandervdw

Well-Known Member
3 jun 2013
1.005
56
53
Ook hier weer: een ingebouwde soundbar. Ik zou het net een méérwaarde vinden moesten ze alles wat met "audio" te maken heeft wegsmijten uit zo'n slanke modellen en zorgen dat al de rest beter wordt. 3e merk met nieuwe OLED modellen, 3e merk dat enorm focust op hun ingebouwde speakers, lijkt alsof ze qua beeld niet veel nieuws te vertellen hadden...
Los daarvan wel tof dat OLED begint door te breken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
sandervdw zei:
Ook hier weer: een ingebouwde soundbar.
Goh, van uit ons standpunt is zo'n soundbar gewoon niets waard omdat we toch al een installatie hebben staan.. Maar wij zijn maar een kleine minderheid op de gehele markt. Jan Met De Pet Op zal zeggen:

"Ik heb mij zo'n nieuwe nieuwe sony oled tv gekocht en er zit ook nog eens een soundbar bij! Het geluid is gewoon precies alsof ik in de cinema zit"

Fabrikanten willen alsmaar smaller gaan, kijk naar de smartphone en laptop markt, het moet smaller, dat is cooler! Zolang de soundbar uit te schakelen valt, zal het wel meevallen, buiten het zicht dan, maar dat is dan met wat werk wel te verbergen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sandervdw

Well-Known Member
3 jun 2013
1.005
56
53
demon zei:
Goh, van uit ons standpunt is zo'n soundbar gewoon niets waard omdat we toch al een installatie hebben staan.. Maar wij zijn maar een kleine minderheid op de gehele markt. Jan Met De Pet Op zal zeggen:

"Ik heb mij zo'n nieuwe nieuwe sony oled tv gekocht en er zit ook nog eens een soundbar bij! Het geluid is gewoon precies alsof ik in de cinema zit"

Fabrikanten willen alsmaar smaller gaan, kijk naar de smartphone en laptop markt, het moet smaller, dat is cooler! Zolang de soundbar uit te schakelen valt, zal het wel meevallen, buiten het zicht dan, maar dat is dan met wat werk wel te verbergen?
maar zal Jan Met De Pet Op ook een OLED tv van (wilde gok) 7000-10000 euro kopen? Fabrikanten zouden zich veel meer moeten richten op de juiste doelgroep. => Grote, dure tv => mensen die ofwel véél geld hebben, ofwel Home Cinema als hobby hebben => Die gaan voor losse speakers => Grote, goedkopere tv => "normale" mensen met redelijke wat geld +> Dit zijn de mensen die misschien wél een goed ingebouwd systeem willen
=> Kleine goedkopere tv => Voor deze groep maakt het meestal niet veel meer uit.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ilstino

Member
9 jul 2015
735
0
19
oled in 2017 in de 1500€ a 2000€ range . Dus geen absurde prijzen meer .Wordt aanvaardbaar voor de Jan met de pet ook qua prijzen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
ilstino zei:
oled in 2017 in de 1500€ a 2000€ range . Dus geen absurde prijzen meer .Wordt aanvaardbaar voor de Jan met de pet ook qua prijzen
Absurd mag anders ook aan de lage kant zijn, zoals mijn 910V die rond eindejaar in DE aan 999 € stond :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ilstino

Member
9 jul 2015
735
0
19
lg snapt zelf ni hoe dit kan .Sinds december inkoopprijs 905€ ex btw . Dwz dat ze deze aanboden met verlies.

Btw 1500€ tegen 4500€ 2 jaar geleden. Groot verschil wel
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joachim Bronckaerts

New Member
28 jan 2017
2
0
4
zijn de fabrikanten aan het afstappen van 3D op een 4K tv ? omdat ben aan rondkijken welke 4K tv het beste zou zijn voor mij maar heb ook veel 3D films en ook zou ik dit graag terug zien op nieuwe tv. maar ik vindt nauwelijks een 4K tv met 3D functie.
of moet die functie nog komen bij de tijd ?.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

luckske

Well-Known Member
13 apr 2014
1.651
47
61
Ik vrees dat je deze inderdaad niet snel meer zult vinden. Dit jaar brengt volgens mij zelfs geen enkele fabrikant nog een 3D TV uit.

Er komt ook geen 3D op UltraHD blu-ray, dit is niet opgenomen in de specificatie.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.115
324
113
De LG C6 en E6 doet toch 3D?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joachim Bronckaerts

New Member
28 jan 2017
2
0
4
azo ok ik wacht nog een half jaartje voor 4K tv te kopen is het al de moeite van beeld met 4k bluray ?
 
Laatst bewerkt door een moderator: