• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

speakers meebrengen uit de Verenigde Staten

Thibault

Active Member
19 feb 2013
185
29
36
45
Harelbeke
www.facebook.com
Hallo,

binnen anderhalf jaar gaan we naar de states (kort new york bezoeken en dan naar san diego bij vrienden verblijven)
vraag me af of het intressant is om daar speakers te komen en mee te brengen in de bagage of niet ???
gaat om svs prime elevation (maybe 2 paar :p )

Greetz
 

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Heb je de wel garantievoorwaarden erop na gelezen?
Als dat goed zit en de service wordt ook vanuit Europa verzorgt Why Not :)
 

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Vergeet niet dat je daar waarschijnlijk ook nog invoer-rechten op gaat mogen betalen....
 

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.912
242
73
Volgens mij niet, er zijn zoveel mensen met een koptelefoon tegenwoordig. Als je zeker wil, maak dan zelf een factuur van Bol.com ofzo en neem dat mee ;)
 

A*Brand NewBox

CinéHome hifi & Home cinema
Dealer
3 jan 2016
891
79
42
Sint-Niklaas
www.cinehome.be
Hallo,

binnen anderhalf jaar gaan we naar de states (kort new york bezoeken en dan naar san diego bij vrienden verblijven)
vraag me af of het intressant is om daar speakers te komen en mee te brengen in de bagage of niet ???
gaat om svs prime elevation (maybe 2 paar :p )
Greetz
Alleen al omwille van het feit dat je 1,5 jaar gaat moeten wachten, lijkt me dit geen goed idee! ????
 

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.115
324
113
en als ik nu de Audeze Mobius in de states koop, verpakking wegdoe en gewoon zo in mijn bagage steek moet ik dan ook iet betalen ? :p
Speakers lijken me lastiger, maar een headset lijkt me geen probleem.
Ik heb al vaker spullen gekocht in de USA als ik er voort werk was en nooit problemen gehad.
Gewoon zien dat ge uw aankoop factuur niet in uw bagage hebt. Ik scan die gewoon met m’n telefoon en laat ze achter :)

En als je die headset gewoon in uw handbagage steekt, vragen ze zeker niks. Da hebde gewoon bij om op de vlieger muziek te luisteren :)
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Gewoon verpakking achterlaten idd. Ik heb al van overal spullen gekocht. iPad's, iPhone's, Camera, Laptop. Nog nooit problemen gehad. In sommige luchthavens kan je zelf vragen om je BTW terug te krijgen. Dat heb ik bv gedaan in Australie. Je kan dat ook in andere landen doen. In Thailand en Zuid Afrika heb ik dat gezien . USA niet maar misschien is het er wel...

Voor BTW terug te vragen ga je wel het goed en factuur moeten tonen. Maar factuur kan je altijd achterlaten in luchthaven.