• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Subdude auralex

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Ik heb zonet voor onder mijn 2e pb 1000 ook een subdude besteld. Mijn vraag is: moet ik audessey opnieuw laten lopen als ik deze plaats? Ben best blij met de sound vandaag dus hoop van niet. Als het echt impact heeft zal ik het wel doen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.141
68
58
Ik zou het wel doen....
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Inderdaad, de meting gewoon opnieuw uitvoeren
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

luckske

Well-Known Member
13 apr 2014
1.651
47
61
Ik weet niet of gij uwe Marantz met een smartphone app kunt bedienen? Maar ik weet dat ik met mijn X5200W (generatie SR7009) dat kon en daardoor ook een online (lokaal) platform had waar ik de hele configuratie kon downloaden en op uw pc opslaan. Als ge dat kunt, dan kunt ge altijd makkelijk terug gaan naar uw huidige config. Ik weet alleen niet of dat in de generatie ervoor ook zat.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.101
320
113
Bij mijn Denon X4100 kan ik ook de config download via de webinterface, dus de kans is groot dat dat bij jou ook zal lukken djaxx
263a.png


En anders misschien gewoon de subdude er onder zetten en wat gekende muziek/filmfragmeten afspelen? Indien je geen verschil hoort, kan je het zo laten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Ik zal de meting eerstdaags uitvoeren en laat het weten of ik verschil merk.
@ Brood: gevoel zal uiteindelijk blijven klagen of het nu beter was geweest met meting veronderstel ik ????
1f604.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.101
320
113
djaxx zei:
Ik zal de meting eerstdaags uitvoeren en laat het weten of ik verschil merk.
@ Brood: gevoel zal uiteindelijk blijven klagen of het nu beter was geweest met meting veronderstel ik ????
1f604.png
Das waar. Als je kan saven is het zeker geen probleem he. Dan kan je nog altijd terug zoals het was
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator: