• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Suits seizoen 3

Werner

Active Member
19 feb 2013
2.070
20
41
SUITS SEIZOEN 3

8994-2.jpg


De zwakte van het derde seizoen van Suits is dat er opnieuw meer dan de helft van de afleveringen opgeofferd wordt aan één zaak, terwijl net de losse verhaallijnen in de laatste zes afleveringen interessanter kijkvoer zijn.

 

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Wat is eigenlijk de meerwaarde van een review van seizoen 3 als seizoen 7 al gedaan is?
niet om lullig te doen maar daar heeft toch niemand interesse in?
 

Werner

Active Member
19 feb 2013
2.070
20
41
Je bent wel lullig aan het doen.

En dan nu het lange antwoord: De review wordt je gratis aangeboden op een site zonder spam of reclameinkomsten, op een website die ik volledig tot de laatste cent zelf betaal, en waar ik het gros uit mijn eigen collectie moet bespreken omdat de meeste maatschappijen al jaren geen viewings meer geven, en waar ik al het werk zelf moet doen omdat ik geen vijftig medewerkers onder mijn gat heb zitten die me kunnen ondersteunen.

En dan heb jij het lef te vragen wat de meerwaarde is.
 
Laatst bewerkt:
  • Vind ik leuk
Reactions: Joske007

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Blijft de vraag wat de meerwaarde is van een review van seizoen 3 als iedereen seizoen 7 al gezien heeft. Al de rest was de vraag niet...