• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Te Koop SVS PC12 - NSD subwoofer

Linda Kefenon

Member
22 mrt 2019
2
0
9
45
Ik kocht destijds (2008) deze subwoofer omwille van goede recensies en prijs/kwaliteit. Aankoopprijs 765€
Het was een plezier om deze te initialiseren en daarna de lagere frequenties eindelijk ook echt te voelen.

Maar, ik had geen rekening gehouden met mijn kleine luisterruimte, de houten vloer en al de rest wat er zich in mijn huis bevind.
De woofer is over gedimensioneerd voor mijn huis. Ik vond de balans nooit echt correct.
Door mijn lange afwezigheden (expat job) werd hij meer een meubelstuk, en als ik er speeltijd moest opplakken zou ik die onder de 100u houden, hij werd echt zeer weinig gebruikt.

083013_svs-pc12-nsd_620p_1.jpg


Vraagprijs 450€.
Het is mogelijk om de woofer mee te nemen en te testen. Indien niet tevreden wordt de koop ongedaan gemaakt en krijgt u uw geld terug.

Komt met voedingskabel, gebruiksaanwijzing en eventueel wat uitleg van mezelf.
U hebt nog nodig: cinch-kabel (RCA)

Regio: AARSCHOT, België

Test Bench
22 to 235 Hz, ±3 dB
Low bass (40-63 Hz) average: 118.1 dB
Ultra-low bass (20-31.5 Hz) average: 115.6 dB

review here
 
Laatst bewerkt:

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.297
123
73
Het is mogelijk om de woofer mee te nemen en te testen. Indien niet tevreden wordt de koop ongedaan gemaakt en krijgt u uw geld terug.

Welk geld? Wat er staat nergens een verkoop/vraag prijs als ik goed kan lezen... :)