• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Thomas (aka Vilnix)

Vilnix

Member
2 okt 2013
47
5
13
Dag iedereen!!

Long time nog see. Sommige zullen me misschien nog kennen van het oude dvd.nl forum. Ik ben een fervent filmliefhebber en heb jaren in die branche gewerkt. Momenteel ben ik aankoper/verkoper audio & video van 3 elektronica winkels in de kempen. Eén daarvan is een echte hifi zaak met een prachtige luisterruimte en een groot gamma (B&W, Kef, Audio Vector, Dali, Monitor Audio, Yamaha, Exposure, Arcam, Denon, Marantz, NAD,...)! De komende maanden ga ik mijn home cinema terug opbouwen vanaf nul dus kwam ik nog eens langs voor jullie gegronde meningen.

En owja, moesten jullie iets audio/video gerelateerd nodig hebben, give a shout. Ik heb altijd de beste prijzen ;)

Thomas
 
  • Vind ik leuk
Reactions: Sphinkx

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.912
242
73
Welkom terug Thomas., ik ben wel eens benieuwd over welke winkel in de kempen het gaat aangezien dat mijn regio is.
 

Vilnix

Member
2 okt 2013
47
5
13
Thanks mannen!

Elektromic is de winkel. Wij zitten in Geel, Lier en Herentals. De hifi afdeling zit vooral in Geel. Kom gerust eens langs!
 

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.912
242
73
Ik dacht al dat het Electromic ging zijn, zoveel hifi winkels zijn er niet in de kempen.