• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Werkt als bedoeld Uitschrijven meldingen lukt niet

nielvm

Active Member
19 feb 2013
1.005
14
43
Ik heb al zo'n 5 keer mij uitgeschreven om meldingen via mail te ontvangen wanneer er in een topic nieuwe berichten gepost zijn.
Dit lukt niet. Telkens er een nieuw bericht wordt gepost over djaxx's zolder, krijg ik een mail.

Wilt iedereen zo vriendelijk zijn om geen berichten meer te posten in dit topic tot dit probleem opgelost is??? ;)
 
  • Vind ik leuk
Reactions: djaxx

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Je hebt dus "Replies to a watched thread" uitgezet in je controle paneel en je krijgt nog steeds mails?
Je hebt op "If you no longer wish to receive these emails, you may disable emails from this thread or disable all emails." geklikt en aangegeven dat je geen mails meer van dat onderwerp wilt ontvangen of helemaal geen meer?

Ik heb dit gisteren even snel getest en als ik me uitschreef, bleven de mails weg.

Er zijn enkele mogelijkheden:
1) Je hebt toch iets fout aangeklikt.
2) We hebben met een bug te maken in de software.
3) Onze externe mail dienst liep achter en stuurde nog mails na die nog in wachtrij bij hun stonden en dus nog de deur uitmoesten.

Maak even een screenshot met de geselecteerde optie zodat ik het kan zien wat je selecteerde.
 

nielvm

Active Member
19 feb 2013
1.005
14
43
Je hebt dus "Replies to a watched thread" uitgezet in je controle paneel en je krijgt nog steeds mails?
Je hebt op "If you no longer wish to receive these emails, you may disable emails from this thread or disable all emails." geklikt en aangegeven dat je geen mails meer van dat onderwerp wilt ontvangen of helemaal geen meer?

Ik heb dit gisteren even snel getest en als ik me uitschreef, bleven de mails weg.

Er zijn enkele mogelijkheden:
1) Je hebt toch iets fout aangeklikt.
2) We hebben met een bug te maken in de software.
3) Onze externe mail dienst liep achter en stuurde nog mails na die nog in wachtrij bij hun stonden en dus nog de deur uitmoesten.

Maak even een screenshot met de geselecteerde optie zodat ik het kan zien wat je selecteerde.
1515834900688.png
 

nielvm

Active Member
19 feb 2013
1.005
14
43
Ik zal het wel even manueel aanpassen in mijn profiel, moet eerlijk zeggen dat ik daar nog niet de moeite voor genomen heb... :)
 

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Normaal zou dat geen invloed mogen hebben.. dus als je daar op klikte kreeg je nog steeds mails? Indien je het nu nog krijgt na het controle paneel setting, hoor ik het wel :)
 

nielvm

Active Member
19 feb 2013
1.005
14
43
Normaal zou dat geen invloed mogen hebben.. dus als je daar op klikte kreeg je nog steeds mails? Indien je het nu nog krijgt na het controle paneel setting, hoor ik het wel :)
Lap, nu krijg ik ook email van dit topic...

Heb het manueel afgezet in mijn profiel, voorlopig zonder resultaat dus blijkbaar...
 

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Ik heb even in het admin paneel naar je instellingen gekeken en hoe jij het hebt ingesteld, zal het inderdaad niet werken.

Conversation is privéberichten
Watch content on creation is dat je mails wilt ontvangen als er een reply komt op een topic waarop jij reageerde / maakte.

nielvm.jpg


Ik ben nu voor enkele uurtjes weg en dan zie ik wel of je de juiste settings gevonden hebt.
 

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.101
320
113
Ik had hier ook problemen mee.
Ondanks dat ik het in het CP had uitgezet, bleef ik mails krijgen. Als ik dan op unsubcribe in de mail zelf klikte, bleven ze wel weg.

Dus het is opgelost, maar ik had wel verwacht dat de instelling in het CP alles zou overrulen.
 

nielvm

Active Member
19 feb 2013
1.005
14
43
Hopla, weer een mail, bedankt Broodrooster :)

Volgens mij staat toch alles waar email bij staat nu uit?

1515844486133.png
 

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.101
320
113
In de mail die je zonet gekregen hebt, staat onderaan "e-mails van deze thread uitschakelen". Klik daar eens op en kies dan de 2e optie. Daarna kreeg ik geen mails meer.
 

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.101
320
113
Inderdaad :)

Eindelijk!
Oef :) Wel vreemd dat je net zoals ik op 2 plaatsen moet zijn om er vanaf te geraken. Je zou toch verwachten dat niks meer krijgt nadat je alles gezet heb zoals in jouw screenshot van 15min geleden.
 

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Ik zal eens navraag doen of dit gedrag normaal is... :)
 

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Jammer genoeg werkt dit volgens de ontwikkelaars als bedoeld. Hier kan ik dus jammer genoeg niets aan veranderen :(