• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Us

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.297
123
73
US

Volgens diverse onderzoeken is de kans groot dat er op de aardbol een dubbelganger van je rondloopt.


Veel recensenten lijken mij ook dubbelgangers...in wat ze schrijven 8-) Ik lees hun relaas en dan kom ik tot die conclusie :)
US vond ik persoonlijk een pareltje qua beeld(technisch en cinema)/ sound (track) - maar de film an sich? Echt too much of a hype..

Nagelbijter? Rillen? Angst? Plotse, onvoorspelbare, bewegingen? Beste Horror,,, Dát is er dik over.

Ik had op z'n minst een paar nachtmerries en/of bruine onderbroeken verwacht na zo'n review(s).
 

Werner

Active Member
19 feb 2013
2.054
20
41
Ik kan er niet over oordelen, ik heb de film zelf niet gezien. Ik kijk sowieso geen horrorfilms. Maar ik zal het commentaar doorsluizen naar de recensent in kwestie.
 

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.297
123
73
Hey Werner, alles is subjectief - smaken verschillen...en maar goed ook! ;-)
 

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.101
320
113
Ik ga hem allesinds eens bekijken, want deze review heeft m'n interesse gewekt. Get out vond ik ook niet slecht, dus ik ben benieuwd naar deze.