• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Verkoop regels

Status
Niet open voor verdere reacties.

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Voorwaarden voor het aanmaken van een goede en duidelijke thread.
  • 1.) Specificaties van uw product al of niet via een link op de website van de makers.
  • 2.) Vermelding aanwezigheid factuur.
  • 3.) Vermelding van verkoop op andere plaatsen. (E-Bay niet toegelaten !!!)
  • 4.) De verzendmethodes of/en afhaling.
  • 5.) Een minimum en/of meeneemprijs zijn
  • 6.) Geen beginpost met enke een link naar het te verkopen artikel!
  • aangeraden.Verhogen van meeneemprijs is verboden! Een prijsvermelding zonder meer wordt aanzien als meeneemprijs exclusief verzendingskost!
  • Minimumprijs mag niet hoger zijn dan nieuwprijs. Voorrang geven aan pakketverkoop kan enkel indien er duidelijk een vermelding in het begintopic aanwezig is dat de bedragen van de individuele aangeboden items minimumprijzen zijn. Mocht de verkoper ook meeneemprijzen voor de individueel aangeboden items toevoegen, dan vervalt de voorrang van pakketverkoop bij het bereiken van een meeneemprijs.
Vb: als iemand meeneemprijs biedt op product A, even later biedt
iemand meeneem op A en B, dan heeft die eerste persoon voorrang want hij
bood als eerste meeneemprijs.

6.) Vermelding van eind datum + uur van de verkoop .

Deze voorwaarden moeten in elke verkoop voorkomen !
Het is tevens ten strengste verboden om eind datum & uur nadien nog te veranderen !



  • 2.) In de verkoopsthread heb je recht op 3 ups. Opgelet, extra info zien we ook als een up. (Na de 3 ups ben je verplicht om 3 dagen te wachten na je laatste post in die thread, vooraleer je dezelfde objecten terug mag verkopen in een nieuwe thread.)
  • 3.) Ongewenste replies, zoals flame en spam, worden niet getolereerd. Degenen die dit doen krijgen een sanctie.
  • 4.) Bieden = kopen (en bod niet meer wijzigen), tenzij verborgen gebreken. Eens overboden geweest, vervalt dit gebod.
  • 5.) Als verkoper ben je verplicht te verkopen bij het noteren van een bod of bij het behalen van de minimumprijs.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Xenomorph

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
2.067
89
53
Regels Posten Verkoop sectie

Vooraleer je post enkele regels:</strong>


  • Minimaal 5 berichten vooraleer je mag posten in de verkoopsectie*
  • Vraagprijs vermelden is verplicht
  • <strong>Geen commerciële advertenties

*Inclusief het bericht dat de advertentie vormt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Mijn item is verkocht, wat nu?

Vraag en antwoord betreffende het te koop systeem:
  • Ik heb een item te koop gesteld op het forum en ik hebt dit op en of buiten het forum verkocht, wat moet ik nu doen? Je dubbelklikt simpelweg op het vierkantje links bovenaan je onderwerp, net naast de titel! Het vakje kleurt nu groen en binnen het uur wordt je advertentie automatisch als verkocht gemarkeerd en gesloten.
  • Ik heb mijn advertentie gemarkeerd als verkocht, maar de deal is niet doorgegaan en ik kan nu niet in mijn advertentie reageren om dit te laten weten, mat moet ik nu doen? Gelieve de report functie te gebruiken en erin vermelden je onderwerp terug te openen, een moderator van dienst zal je dan verder helpen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.