• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Versterker / eindversterker

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Denon 3500H heb je bij Doublepoint voor €649.

Als er nu eens één shop is waar je met een grote boog omheen moet lopen, zijn het die wel. Ik heb daar een heel slechte ervaring mee en ik ben zeker niet de enige als je de echte en niet valse shopreviews op tweakers bekijkt.

Ze hebben altijd wel een excuus klaarstaan en ik heb serieus druk mogen uitvoeren om mijn geld terug te zien...

Neen, koop dan liever bij een échte dealer ;)

Begin juni tweede kans artikel besteld. De dag erop stond dit artikel nog steeds te koop, wat argwaan wekte. Meteen mijn order geannuleerd gehad en na enkel keren chatten is me dit bevestigd via e-mail. Ik heb rustig de wettelijke termijn van 14 dagen afgewacht voor terugbetaling. Ik heb na deze 14 dagen wéér op de chat moeten zeuren om dit inorde te krijgen. Uiteindelijk krijg ik op 1/07/2019 de kreditnota in mijn mailbox. Ik heb met visa kaart betaald, dus dat zou omiddelijk op de kaart moeten staan, zeker nadat ze me 'bevestigen' dat het is afgeschreven.

Omdat ik 48 uur later nog steeds niéts terugbetaald heb kregen, maar opnieuw verhaal halen.. na enige tijd chatten wordt ik door de eigenaar opgebeld die me opnieuw bevestigd het over te gemaakt hebben, hij ging met de 'kreditmaatschapijbellen en stuurde mij via e-mail een 'bewijs' toe dat het oké zou moeten zijn.

De schermafdruk die ik toegestuurd kreeg bevestigd inderdaad een transactie, maar dat geeft niet aan in welke richting dit is. Je wordt gewoon aan het lijntje gehouden, dat gevoel krijg ik.

Op het moment van schrijven, donderdag 4 juli 2019 12.40, staat er nog steeds niets op de kaart.

Update 10/07/2019:
Het geld is eindelijk terug gestort.

Het geld kwam op de rekenning nadat ik de voor & achternaam van de zaakvoeder in de review had gezet...
 
Laatst bewerkt:

snicker

Active Member
24 sep 2019
110
39
33
45
  • Vind ik leuk
Reactions: krikri

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.101
320
113
Stuur hchifi eens een mailtje. En als je kan wachten tot Black Friday, is de korting nog hoger. Die kerel zit altijd te stunten met denon en maranta.
 
  • Vind ik leuk
Reactions: snicker

krikri

Well-Known Member
3 mei 2015
1.509
156
66
Wil je toch eens het verschil horen tussen de verschillende Receivers ga dan eens langs bij
Stassen of Paulissen...


beide hebben een heel groot aanbod van receivers en luidsprekers, destijds heeft Paulissen me goed geholpen. Als je op voorhand Kontact opneemt zullen ze de luisteruimte klaarzetten met de producten waar je zelf nog tussn twijfeld. Dan kan je metteen zelf oordelen wat je het beste vind.

eglantier in Mechelen doet dat ook, maar hun keuze in receivers is beperkter.
 

snicker

Active Member
24 sep 2019
110
39
33
45
Wil je toch eens het verschil horen tussen de verschillende Receivers ga dan eens langs bij
Stassen of Paulissen...


beide hebben een heel groot aanbod van receivers en luidsprekers, destijds heeft Paulissen me goed geholpen. Als je op voorhand Kontact opneemt zullen ze de luisteruimte klaarzetten met de producten waar je zelf nog tussn twijfeld. Dan kan je metteen zelf oordelen wat je het beste vind.

eglantier in Mechelen doet dat ook, maar hun keuze in receivers is beperkter.
Gaan binnekort gaan zien voor beamer in
TheNextShop Group BV
Edisonweg 21C
3404LB IJsselstein
Nederland

Kunnen daar inderdaad dan ook eens langs gaan...
 

krikri

Well-Known Member
3 mei 2015
1.509
156
66
Heb effe snel nagekeken, volgens mij kan de denon 3500 Max. 7.2 verwerken...een 11 kanaals opstelling zal dus niet lukken of vergis ik me?
 

snicker

Active Member
24 sep 2019
110
39
33
45
Hoe werkt het eigenlijk als ik een 7 kanaals receiver heb en later upgrade met een eindversterker?
Welke speakers worden waar aangesloten en hoe verbind je de reveiver en eindversterker?
 

krikri

Well-Known Member
3 mei 2015
1.509
156
66
Effe verduidelijken...
1. Als je een voorversterker hebt die 11 kanalen kan verwerken, maar slechts 7 speaker aansluitingen heeft kan je die uitbreiden naar 11 kanalen via de pre outs.

2. Als je voorversterker slechts 7 kanalen kan verwerken, kan je die niet uitbreiden naar 11 kanalen. De denon 3500 kan Max. 9 kanalen verwerken, je kan dus niet uitbreiden naar 11.
 

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.910
242
73
Via de rca uitgangen. Per kanaal heb je uitgangen: front, center ...
 

snicker

Active Member
24 sep 2019
110
39
33
45
Effe verduidelijken...
1. Als je een voorversterker hebt die 11 kanalen kan verwerken, maar slechts 7 speaker aansluitingen heeft kan je die uitbreiden naar 11 kanalen via de pre outs.

2. Als je voorversterker slechts 7 kanalen kan verwerken, kan je die niet uitbreiden naar 11 kanalen. De denon 3500 kan Max. 9 kanalen verwerken, je kan dus niet uitbreiden naar 11.

9 kanaals is meer als genoeg voor mij.
 

krikri

Well-Known Member
3 mei 2015
1.509
156
66
7 kanalen zijn luidspreker, 2 zijn voor de subwoofer.
Heb je niet 11 speakers gekocht?
 

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.297
123
73
Als er nu eens één shop is waar je met een grote boog omheen moet lopen, zijn het die wel. Ik heb daar een heel slechte ervaring mee en ik ben zeker niet de enige als je de echte en niet valse shopreviews op tweakers bekijkt.

Ze hebben altijd wel een excuus klaarstaan en ik heb serieus druk mogen uitvoeren om mijn geld terug te zien...

Neen, koop dan liever bij een échte dealer ;)
I agree - doublepoint te vermijden!
Ook al zijn ze soms nog iets goedkoper dan bij (vul maar aan :) ), het geeft geen zin al dat gedoe. Hun voorraadstatus is amper correct, zo ook hun levertermijnen. Maar soit, zulke dingen blijven hopelijk niet duren.
 

krikri

Well-Known Member
3 mei 2015
1.509
156
66
Mischien moeten we eens een lijstje maken op het forum met dealers en websites waar je terecht kan voor hifi materiaal en dergelijke?
 
  • Vind ik leuk
Reactions: demon and ToothLess