• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Video deurbellen

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
Opbouwende reply skoebie!
Top

Anyway,
Iemand van unify forum heeft de gouden tip gegeven, problem solved
 

krikri

Well-Known Member
3 mei 2015
1.509
156
66
En wat was de tip? WiFi netwerk deleten op de controller en daarna terug zelfde aanmaken met ditto paswoord?
 

jvanhambelgium

Well-Known Member
25 feb 2013
2.673
207
73
En wat was de tip? WiFi netwerk deleten op de controller en daarna terug zelfde aanmaken met ditto paswoord?
DAT zou wel héél drastisch zijn ... een stomme "client" die even tot gevolg heeft dat je het wireless netwerk opnieuw moet inregelen. Al je settings die mischien wat custom zijn opnieuw doen etc.
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.473
309
93
Hmm. Deze ziet er wel interessant uit. Stuk goedkoper ook..


Ze doen er 30 dagen extra bij voor hun campagne. Maar in de tussentijd gaan ze wel beginnen met leveren. Dus hopelijk komen er enkele goeie reviews voor de extra periode achter de rug is...

Want ik had de indruk in sommige filmpjes dat ze gepost hebben dat het nogal traag was..
 

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Joske007 Joske007 , je kan niet HomeKit zaken ook gewoon compatibel maken door Homebridge te gebruiken, zo is mijn Logitech Harmony zo volledig ondersteund door HomeKit.
Om maar eens te tonen hoe stabiel Homebridge hier draait (of mijn Mac Mini 'for that matter').

Joske007 Joske007 , moest je spullen hebben die niet HomeKit compatibel zijn en je wil deze toch HomeKit hebben, laat het dan maar eens weten dat wil ik gerust met je samen bekijken. Eenmaal opgezet heb je er normaal geen omkijken meer naar, mijn Logitech Harmony draait dus reeds 9 maanden plus zonder dat ik nog iets heb moeten veranderen. Zou wel weer eens moeten kijken hoe ik dat precies gedaan heb om de Harmony activiteiten in te laden, maar zo moeilijk was het niet.

Misschien ook een idee om een nieuw HomeKit onderwerp te starten want denk niet dat deze er reeds is.

Schermafbeelding-2020-01-29-om-14-11-53.png
 
  • Vind ik leuk
Reactions: Skank

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Stiibun Stiibun
Bedankt voor je bijdrage 👍
Van zodra ik wat meer tijd vind, haak ik hier graag op in.
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
Da's waar,nog effe wachten op die Netatmo deurbel dan maar.
Ik heb tijd ,kzit hier toch maar thuis... :rolleyes:

Ik wacht al lang op een deurbel en wil er zeker ene maar nog niet toegehapt.
Bij nader inzien die base is mss toch nie slecht... en werkt met google assistant/home en vermoedelijk ook home assistant

mmm
 

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
Ik wacht al lang op een deurbel en wil er zeker ene maar nog niet toegehapt.
Bij nader inzien die base is mss toch nie slecht... en werkt met google assistant/home en vermoedelijk ook home assistant

mmm
Dus als de bel gaat hoor je dat op je GH en/of mini...hmmm….
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
Niet dat het zooo erg is maar t'is weer een bakske in huis die stroom nodig heeft en ethernet.Op den duur....:eek:

stroom.. tja ofwel geef je de bel stroom ofwel de base station
en bekabeld is altijd beter dan wifi, maar ik kan je wel enigzins volgen hoor.
Alleen ben ik niet zo aan batterijen gedoe

 
Laatst bewerkt:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
Kan ook zonder de base station en zonder batterij (dus op bestaande aansluiting oude bel)


Misschien echt wel interessant, zelfs de camera's
Alleen geen PoE voor de cams en ook geen netstroom :-/
dedju toch

Was dan wel ideaal met die basestation

Zie ook https://mightygadget.co.uk/eufycam-2c-review/
 
Laatst bewerkt: