• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Video streaming diensten

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Er wordt al genoeg door de kuddegeest door mijn strot geramd, neen...ik hoef dus niks te nemen ook al is het gratis.
 
  • Vind ik leuk
Reactions: demon

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
Het gaat niet de goede richting uit met video streaming diensten :(
Meer en meer versplintering

Netflix (begint minder te worden)
Straks disney
Apple..
HBO..

Ze waren goed bezig nochtans, maar hoe meer ze opsplitsen hoe meer je weer richting download geduwd wordt..
My opinion

Ik weet ook niet of ik bij netflix ga blijven
Veel goeie dingen niet meer op te vinden
 

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.101
320
113
Inderdaad, je gaat niemand zo ver krijgen om zoveel abonnementen te nemen.
Ik wou dat er een dienst was waar gewoon alles opstaat (HBO, Netflix, Disney, ...). Veel dingen die ik wil zien, staan niet op Netflix en dat is gewoon jammer.
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
Inderdaad, je gaat niemand zo ver krijgen om zoveel abonnementen te nemen.
Ik wou dat er een dienst was waar gewoon alles opstaat (HBO, Netflix, Disney, ...). Veel dingen die ik wil zien, staan niet op Netflix en dat is gewoon jammer.

Volledig mee eens +1
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.473
309
93
Het is idd een spijtige zaak.. Snap nu ook wel dat er concurrentie nodig is maar dit is de verkeerde manier. De film en tv industrie wil het maar niet begrijpen..

Als ze iets exclusief willen dat ze dit dan in tijd beperken. Zoals bv games op PS die 2 maand later pas op xbox uitkomen.

Als je legaal wil blijven zit er niets anders op dan schuiven tussen de verschillende diensten. Gelukkig zijn de meeste wel onmiddellijk of toch redelijk snel opzegbaar..
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.473
309
93
Ik ook niet hoor..

Maar is enige manier als je legaal wil blijven. Maar "media" zal niet goedkoper worden vrees ik. Integendeel..
 
  • Vind ik leuk
Reactions: broodro0ster

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Tja, het zal door de versnippering in Videoland de doorsnee klant met een beperkt budget zeker niet aanmoedigen om diverse videodiensten te nemen. Integendeel! Ik zie dit weer in de richting van torrents ed. gaan.

Wanneer gaat er eens een platform komen waarop zowel Netflix, Apple, Amazone, YouTube hun content gaan plaatsen.
 
  • Vind ik leuk
Reactions: broodro0ster

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
Netflix probleempje

Dochter is 9
ze wil echter nr serie the flash kijken
Doordat ik vroeger "kind" aangevinkt heb, kan ze die dus niet zien
Kan ik dit ergens resetten of tevoorschijn toveren zodat ze het toch ziet? Zonder haar kijkhistoriek kwijt te zijn?
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
Nevermind, heb het profiel verwijdert en nieuwe toegevoegd.
Was niet mogelijk
Normaal heb je naast de naam kind of geen kind , vinkblokje, staan, hierdoor heb je eronder meer keuzemogelijkheden
echter bij haar stond dit er niet, en kon ik maar 2 niveaus kiezen
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
blijkbaar gaan hulu en disney+ samensmelten

mm , geduchte tegenhanger voor netflix :(

Verdikke
Wie weet hbo en netflix samen :p
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.473
309
93
Hulu en Disney+ samen zag je van mijlen ver aankomen natuurlijk. Netflix heeft de rechten voor GOT naar schijnt? Samen sta je sterker. Netflix en HBO zou wel een ijzersterke combi zijn..
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.473
309
93
Maar wanneer bij ons.. Bizar dat Nederland wel bij de eerste landen zit. Maar veronderstel dat Wallonië daar iets mee te maken heeft..