• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Video streaming diensten

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
Zoiets als netflix dus...

Wie heeft er hier interesse erin?

Bij de noorderburen start vandaag netflix, maar de commentaren zijn niet te positief...

Brakke kwaliteit,mager aanbod (is wel nog maar start natuurlijk), oude films...

Noem maar op.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sam

Member
19 feb 2013
568
10
23
Als er een Netflix, Hulu of weet ik veel wat bij ons komt, met een ruim en recent aanbod en een degelijke beeld- en geluidskwaliteit ben ik wel bereid om hiervoor te betalen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
Ik ben veel eerder bereid een audio streaming dienst te nemen dan een video.. Audio is voor mij ok genoeg.. Video weet ik nu al dat ik mij zal ergeren..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
En waarom Stijn, ge kijkt hij nu toch al bij elkaar-genepen-downloads toch :ph34r:
1f61b.png
't zal er niet beter op worden met dat projectiescherm
1f61b.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
Ik negeer de discussie weer..

Kortgezegd, ik neem geen genoegen met 720p of geen hd audio... Laat staan dat het zelfs 1500kbps dts zou zijn..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.141
68
58
Dus gij kijkt gene tv meer. :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
Nee enkel het nieuws. En de kids..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Jij koopt dus geen BD's meer. Dan ga je met een huidig Belgisch abonnement en de eis van 1080p en HD Audio toch niet al te veel films moeten kijken in de maand, ruimweg een stuk of 4 dan. Of hoe doe je dat ?


Nu VOD diensten zijn ook niet meteen aan mij besteed, maar er zal vast wel een doelgroep voor zijn.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
Wanneer VOD diensten bv wel 1080p en hd audio uitsturen dan zou het voor mij toch een pak aantrekkelijker zijn!

Ik hoef echt niks in mn bezit hebben.

Maar ik wil wel goeie kwaliteit..

En AOD diensten zijn voor mij daarin dus voldoende.. Daarom dat ik het ook serieus overweeg.. En dan vliegt die digicorder hier weg want enkel voor het nieuws en kids hun programmas hoef ik geen digicorder
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
Geen pc aan huntv? Juist wel ja!

Tsss telenet
2639.png
pass on please
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Vers van de pers   Ook de verschillende afdelingen binnen Telenet gaan een andere naam krijgen dit in navolging van King & Kong, Whop & Whoppa en Rex & Rio namelijk;   kuisploeg = Spic & Span marketing afdeling = Bassie & Adriaan     vul verder maar aan
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
Telenet heeft een eigen videodienst aangekondigd die in twee verschillende vormen wordt aangeboden. Zo is er een variant met vooral Vlaamse content, terwijl een uitgebreidere versie ook populaire internationale films en series aanbiedt.


De twee vormen van de videostreamdienst worden Rex en Rio genoemd, waarbij Rex de goedkoopste is met een prijs van 14,95 euro per maand. Daarvoor kan de klant kijken naar vooral Vlaamse films en series. Wie een abonnement afsluit krijgt daarnaast ook toegang tot twintig themazenders, zoals Animal Planet, verscheidene kanalen van Discovery en zenders met kinderseries.


Rio kost 10 euro per maand extra en heeft een groter aanbod, waaronder series die door de populaire Amerikaanse betaalzender HBO worden geproduceerd. Volgens Telenet komen nieuwe afleveringen beschikbaar enkele dagen nadat deze in de Verenigde Staten zijn uitgezonden. Bij het abonnement zijn tevens 40 themazenders inbegrepen.


Volgens Telenet komen de diensten Rex en Rio vanaf 23 september beschikbaar voor klanten van de provider. Het wordt mogelijk om de videodiensten op de tv te gebruiken, maar via de Yelo-app is het ook mogelijk om op tablet of smartphone te kijken. Daarbij kunnen meerdere mensen van hetzelfde abonnement gebruikmaken.


Met de videostreamdienst biedt Telenet een concurrent voor diensten zoals Netflix; laatstgenoemde kwam onlangs beschikbaar in Nederland, maar is nog niet in Belgi
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Carrion

Member
26 nov 2014
378
15
23
Maar nog altijd tegen een schijtlage bitrate ongetwijfeld.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.473
309
93
Hmm. Gratis. Wat is hun verdienmodel dan of is het gewoon een heel klein aanbod en bij te betalen voor de goeie zaken?
 

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.141
68
58
Net hetzelfde gedacht...gewoonlijk betekent gratis ...betalend ....
 

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.910
242
73
Hmm. Gratis. Wat is hun verdienmodel dan of is het gewoon een heel klein aanbod en bij te betalen voor de goeie zaken?

Reclame tijdens de film. Maar blijkbaar is het niet meer dan je nu op tv hebt (2-3x per film).