• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

VPN

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
mm ik zit net te denken
vanop mijn telefoon gaat het wel, maar das wel hetzelfde wifi netwerk he

dus dan blocken ze niks
 

jvanhambelgium

Well-Known Member
25 feb 2013
2.673
207
73
mm ik zit net te denken
vanop mijn telefoon gaat het wel, maar das wel hetzelfde wifi netwerk he

dus dan blocken ze niks
Ik dacht effe dat je dan over 4G zou gaan. Maar inderdaad als je over (hetzelfde) Wifi werkt als de "vaste LAN" computers/laptops kan het ook met de "PC" te maken hebben waarop je werkt op je buro.
Maar mogelijks heb je met de Wifi daar ook een "Guest" wireless LAN ? Of gebruik je de SSID dat je vb met een laptop daar op buro ook werkt ?

Mogelijks staan daar ook policies & tools op die zoiets dan niet helemaal toelaten.
 

jvanhambelgium

Well-Known Member
25 feb 2013
2.673
207
73
ja zelfde SSID
Maar welke instelling op mn pc dan?
Heb niks gewijzigd
Weet ik veel. Als dat windows machines zijn kunnen daar tal van agents op draaien van de IT-dienst (endpoint protection, firewall, inventory...)
Het zou me verwonderen dat je "admin" rechten op je PC hebt om die dingen eventueel zelf te kunnen afzetten/omzeilen etc.

Dus met je eigen smartphone mag je zonder meer gewoon op jullie eigen corporate netwerk verbinden ? Geen enkele vorm van controle, inventory, policy/screening ?
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
Weet ik veel. Als dat windows machines zijn kunnen daar tal van agents op draaien van de IT-dienst (endpoint protection, firewall, inventory...)
Het zou me verwonderen dat je "admin" rechten op je PC hebt om die dingen eventueel zelf te kunnen afzetten/omzeilen etc.

Dus met je eigen smartphone mag je zonder meer gewoon op jullie eigen corporate netwerk verbinden ? Geen enkele vorm van controle, inventory, policy/screening ?
Ik heb idd admin rechten (zit zelf bij ict he)