• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

War of the worlds

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
Iemand die de nieuwe war of the worlds volgt?
Ik vond de film met tom cruise de max, maar nu die serie, not sure

De moeite?
 

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.910
242
73
Krijgt slechte commentaar. Ik heb de eerste aflevering gedownload, maar nog niet gezien en ik denk ook niet dat het er van gaat komen.
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.473
309
93
Klinkt niet goed. Maar genoeg goeie en originele(!) series op tv.
 

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.141
68
58
Heb gisteren naar de eerste twee afleveringen gekeken....komt traag op gang blijkbaar maar das bij vele series zo .
Soit , we zullen zien .
 

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.141
68
58
Heb nu tot aflevering 4 gekeken en blijft traag gaan , okay er zijn aliens (robotten ) maar het boeit niet echt .

Heb nu ook de eerste 3 afleveringen gezien van die andere war of the Words en daar zijn de Tripods al aanwezig in de eerste aflevering en houden ze een beetje vast aan de film maar ...kweet niet ...misschien omdat het zich afspeelt in een andere tijdsperiode . ;
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.473
309
93
Beter de kostbare tijd aan iets anders spenderen dan...
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
ik ga toch es kijken :p Heb al meerdere malen hier gelezen dat het op niks trekt, en dat ik hem dan eigenlijk wel nie mis vond
 

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.141
68
58
Deed twee volgende afleveringen waren ook niet echt veel soeps te noemen ....denk dat ze naar een soort van Adam en Eva verhaal gaan ....enja...is dat nu een marsman dat we te zien krijgen of niet . ;) Heb eens goed gekeken en was dus de laatste afleveringvan seizoen 1 (maar eerlijk gezegd verwacht ik niet direct een vervolg te zien, heel dat verhaal trekt gewoon op niks . )

Ze proberen op de emotionele toer te gaan maar omdat er geen binding is met de acteurs komt dit eerder als vervelend,saai over.
Ksnap nu niet echt wat deze verhaallijn met War of the Worlds te maken heeft....

De Engelse versie heeft geen nieuwe aflevering gekregen verleden week (was een herhaling van de eerste afl )
 
Laatst bewerkt:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
Ik heb gelezen dat er 2 zijn
War of the worlds
en
the war of the worlds

2 compleet verschillende, de ene gaat over de bekende spinnedingen, de andere heeft er totaal niets mee te maken

ik had het op die met de spinnenpoten

Welkeen is dat nu?
En is die goed?