• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Wat heb je zopas gekocht?

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Vergeet er dan ook niet de verzendingskosten bij te tellen, want die zijn niet gratis.
£4.13 Standard Delivery
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
25 voor 2 en 50 voor 3
dan pak je beter 2x2 voor 50 he

die delivery is maar 1x he

dus die kun je met de hub bedienen en zijn warmwith e
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
Adapter om die us trein te kunnen bedienen
nonde vergeten dat het 120 V is ipv 220 V
 

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.101
320
113
Sonos One als kerstcadeau voor de vriendin. Komt ze daar gisteren mee af ipv op Black Friday 🤦‍♂️
 

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.297
123
73
Shield pro - toch es zien of er een verschil is met de 2017 versie kwestie van proof of the pudding enzo
 
  • Vind ik leuk
Reactions: Sphinkx

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Shield pro - toch es zien of er een verschil is met de 2017 versie kwestie van proof of the pudding enzo

Ik ben eergisteren de 'streaming only', de buis-versie aangeschaft. Wat een gedoe om dat allemaal met kodi goed werkend te krijgen. Shield is bijvoorbeeld niét zichtbaar als SMBv1 uitgeschakeld is(shame on you, nvidia). Je moet bij netflix ook manueel de refreshrate aanpassen, anders speel je op 60hz. Anders wel leuk speeltje en vooral: snel.
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
Ik ben eergisteren de 'streaming only', de buis-versie aangeschaft. Wat een gedoe om dat allemaal met kodi goed werkend te krijgen. Shield is bijvoorbeeld niét zichtbaar als SMBv1 uitgeschakeld is(shame on you, nvidia). Je moet bij netflix ook manueel de refreshrate aanpassen, anders speel je op 60hz. Anders wel leuk speeltje en vooral: snel.

Oei zo omslachtig?
Iedereen was altijd zo te vinden voor de shield
 

krikri

Well-Known Member
3 mei 2015
1.509
156
66
Ik heb maar 1 ding gekocht, maar direct duur genoeg, JL audio E112

5fbeaedca3e8dbc88f2754a8d8b87959.jpg
Nice heb die destijds ook willen kopen, hoe is ie?
 

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Een Ikea Trafrid E27 dimbare Led-lamp inclusief dimmer.

Zo kon ik een Hue Ambiance sfeerlampje boven in de slaapkamer zetten en die gkoppelen met een Trafrid dimmer.
De Ikea Trafrid lamp staat nu mee in groep tussen de andere Hue lampen in de woonkamer.


tradfri-dimmer-kit__0710407_PE727526_S5.JPG
 

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.297
123
73
Ik ben eergisteren de 'streaming only', de buis-versie aangeschaft. Wat een gedoe om dat allemaal met kodi goed werkend te krijgen. Shield is bijvoorbeeld niét zichtbaar als SMBv1 uitgeschakeld is(shame on you, nvidia). Je moet bij netflix ook manueel de refreshrate aanpassen, anders speel je op 60hz. Anders wel leuk speeltje en vooral: snel.

Kan niet goed volgen met "gedoe"... initieel Kodi installeren is altijd wel wat "werk" aan, nee? instellen naar uw zin, plugins etc en al wat je wil maar wil - maar dat heeft toch niets met de Shield te maken?
Ik ben eerder al geswapt van smb naar nfs - toch wel sneller
Als je een keer Kodi naar uw zin hebt opgezet ergens, bewaar dan gewoon oa de xml files onder userdata, kopieer dat naar eenders welke andere Kodi en hup - je bent snel vertrokken?

De nieuwe Shield Pro is een pak sneller dan de vorige Shield versie, echt wel (gebruik hier enkel voor Kodi en Netflix) - dikke verbetering vind ik - ik had al heimwee naar mijn htpc omwille van de snelheid, maar deze versie is echt wel goed.
En de netflix doet nu Atmos in de app. Het is wel schandalig van Nvidia dat men dit niet beschikbaar maakt op het "oude" toestel, want da's puur software/licentie "issue".
 

jvanhambelgium

Well-Known Member
25 feb 2013
2.673
207
73
Als je een keer Kodi naar uw zin hebt opgezet ergens, bewaar dan gewoon oa de xml files onder userdata, kopieer dat naar eenders welke andere Kodi en hup - je bent snel vertrokken?
Heb hier zelfs gewoon de add-on voor geinstalleerd om volledige KODI-backup te maken naar de NAS.
Dit doe ik altijd voordat ik aan iets ga prullen. Gisteren de laatste 18.5 Leia erop gezet en ik moet toch altijd even hopen dat bepaalde plugins niet breken (vb sturing van de HT-plafondspots via m'n Vera) maar alles OK.
Die backup gaat dan netjes naar een NFS-mount. Toch zo'n 900MBytes groot per keer. (backup van alles, inclusief meta, thumbnails etc,etc)
 
  • Vind ik leuk
Reactions: ToothLess